| z8 a întrebat:

Aparate foto compacte. Vreau sa-mi iau un aparat foto compact, buget intre 5 si 10 mil. Eu as prefera cat mai aproape de 5, deoarece n-am nevoie de un aparat profesional, unu de vacanta.

Sunt incepator in ale fotografiei, dar am cercetat ceva. Am aflat ca cele mai importante caracteristici ale unui aparat foto compact sunt : diamensiunea senzorului, la un senzor 1/2.3 ( cum au 95% dintre aparate ) sa aiba peste 10mp este inutil, zoomul optic conteaza ( zoomul digital e o porcarie de marketing ), stabilizatorul de imagine sa fie optic ( din lentile ) si nu electronic ( din software ). Mari ce s-au impus pe aceasta piata : Canon, Nikon, Sony.

Aparatul pe care vreau sa mi-l iau este : Canon PowerShot A3000 IS, http://www.emag.ro/......254B002AA. Are cineva o recomandare mai buna?

Dau fundita, multumesc in avans.

6 răspunsuri:
| johnyjohny2006 a răspuns:

Sper sa te ajute asta ai o lista cu aparate si cu preturile lor si parerea mea e ca ar trebui sa aiba macat 5 mpixeli
http://www.price.ro/preturi_aparate_foto_digitale-1387.htm

| z8 explică:

@the music addicted : cisteste cu atentie intrebarea mea, ce mi-ai aratat tu are 14 mp pe un senzor de 1/2. 3 este instabil si imaginile ies relativ slab.


@johnny, ce mi-ai aratat tu este semi folositor, informatie buna intr-un morman de informatie ce nu-mi trebuie, oricum, apreciez. De acord cu tine, trebuie sa aiba minim 5 mp ( de aceea ce am aratat eu in intrebare are 10 mp... )

@chaka Sony Cyber Shot are un stabilizator praf ( in 90 % dintre cazuri ), digital, nu optic. La mai toate aparatele zice stabilizator "steady shot" ceea ce e marketing pentru. creduli, este de fapt stabilizator digital, ceea ce e mult mai slab ca cel optic ( pe care-l are aparatul aratat de mine )