| z8 a întrebat:

Aparate foto compacte. Vreau sa-mi iau un aparat foto compact, buget intre 5 si 10 mil. Eu as prefera cat mai aproape de 5, deoarece n-am nevoie de un aparat profesional, unu de vacanta.

Sunt incepator in ale fotografiei, dar am cercetat ceva. Am aflat ca cele mai importante caracteristici ale unui aparat foto compact sunt : diamensiunea senzorului, la un senzor 1/2.3 ( cum au 95% dintre aparate ) sa aiba peste 10mp este inutil, zoomul optic conteaza ( zoomul digital e o porcarie de marketing ), stabilizatorul de imagine sa fie optic ( din lentile ) si nu electronic ( din software ). Mari ce s-au impus pe aceasta piata : Canon, Nikon, Sony.

Aparatul pe care vreau sa mi-l iau este : Canon PowerShot A3000 IS, http://www.emag.ro/......254B002AA. Are cineva o recomandare mai buna?

Dau fundita, multumesc in avans.

6 răspunsuri:
| johnyjohny2006 a răspuns:

Sper sa te ajute asta ai o lista cu aparate si cu preturile lor si parerea mea e ca ar trebui sa aiba macat 5 mpixeli
http://www.price.ro/preturi_aparate_foto_digitale-1387.htm

| z8 explică:

@the music addicted : cisteste cu atentie intrebarea mea, ce mi-ai aratat tu are 14 mp pe un senzor de 1/2. 3 este instabil si imaginile ies relativ slab.


@johnny, ce mi-ai aratat tu este semi folositor, informatie buna intr-un morman de informatie ce nu-mi trebuie, oricum, apreciez. De acord cu tine, trebuie sa aiba minim 5 mp ( de aceea ce am aratat eu in intrebare are 10 mp... )

@chaka Sony Cyber Shot are un stabilizator praf ( in 90 % dintre cazuri ), digital, nu optic. La mai toate aparatele zice stabilizator "steady shot" ceea ce e marketing pentru. creduli, este de fapt stabilizator digital, ceea ce e mult mai slab ca cel optic ( pe care-l are aparatul aratat de mine )

As dori variante MAI BUNE decat ce am eu acolo, nu mai slabe. Va rog raspundeti daca va pricepeti si intelegeti termenii tehnici, nu va dati cu parerea inutil. De asemenea ARGUMENTATI alegerea. Merci tuturor, bafta! ( continuati happy )

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Este bun aparatul asta pe care vrei sa til iei tu. este un super aparat foto compact... are chiar de toate

| IulianDep a răspuns:

Canon A490. Ti-l dam gratuit daca intri in competitie big grin

| chaka a răspuns:

Sony cybershot sunt f bune pentru incepatori pentru ca au viteza de reactie f buna si stabilizator decent