| chioscuta a întrebat:

As dori si eu un sfat daca se poate sau o parere.Am avut tableta in service in garantie la eMAG cu problema ca sr misca foarte greu si nu mai tinea bateria.S-a inlocuit batetia si s-a efectuat o resoftare.Problema este ca atunci cand am fost chemat in service sa ridic tableta am constatat impreuna cu cel de la receptie ca touchscreen-ul tabletei era spart intr-un colt.Cel de la receptie mi-a spus ca o va trimite din nou in service pentru inlocuirea touchscreen-ului.Eu atunci i-am spus ca as dori o stornare prin simplul fapt ca defectul provine din sercice si eu nu am nicio obligatie sa astept reparatii din vina lor.Am ajuns acasa am sunat la call center sau relatii cu clienti si am facut o sesizare cu cele de mai sus niciun raspuns,niciun demers, ba chiar am vazut pe site-ul depanero ca s-au comandat si piesele in vederea reparatiei.Vazand acestea am sunat iarasi si am mai facut o sesizare, mi s-a spus ca va trimite catre service o dispozitie cum ca defectul este provenit din service iar eu nu accept reparatia iar stornarea fiind singura solutie in cazul meu. Daca nici duoa aceadta stornarea nu va fi efectuata ce pot face?

1 răspuns:
| K0sti a răspuns:

Ca si la telefoane, o tableta umblata la ea nu va mai fi ca din fabrica. La orice service, cat de performant ar fi el, atat timp cat se lucreaza manual, nu automat ca in fabrica, vor exista riscuri pe care ti le asumi! Niciodata display-ul nu v-a mai functiona ca din fabrica, nu v-a mai fi lipit atat de bine ca din fabrica si altele! Sunt riscuri pe care ti le asumi!