anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

As vrea sa va intreb despre Revolut, care sunt avantajele acestui card având în vedere că eu nu călătoresc în străinătate și deja am un card de student la BRD?

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Avantajul e lucrul cu valuta.
faci schimbul valutar la cursuri normal nu umflate de banci.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Si eu sunt student si am card la BRD si nu calatoresc momentan in strainatate big grin
Si totusi am facut. De ce? Personal, pentru cei 50 de lei (Daca vrei iti dau link happy ) si pentru inca 50 de lei si pentru ca nu pot sa platesc orice cu cardul cu salariul pe el. Mai am si de la alta banca, dar transferul de bani imi pare foarte greu asa.
Asa, pot sa imi tresfer ceva banuti pe cardul Revolut, si pot sa platesc orice serviciu de pe orice site, fara frica ca raman fara bani pe cardul principal. Pot sa imi fac alte carduri virtuale la abonamente, si sa le fac sa dispara dupa, de exemplu.
Sunt sigur ca un site zice ceva de 30 zile gratis si apoi plata si poate iti e cam asa sa bagi cardul cel mare. Asa ca poti baga si 5 lei pe acest card, faci cont si dupa 30 de zile inchizi contul fara teama.

Dezavantajul principal sau asa cred multi e ca nu e banca fizica, adica nu mergi tu personal sa vorbesti cu casierita si sa dai cu semnatura sa fie mai safe sau ceva. Dar si asa, pentru lucrurile marunte, chiar ajuta.

Faza cu linkul am zis-o doar asa, dar daca vrei sa stii ca totusi pot sa dau laughing

| WhiteLife a răspuns: