| Frank51 a întrebat:

Ați pățit să vi se ia aceeași suma de 2 ori de pe card la tranzacții cu posul? Care e faza?

9 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

De doua ori, nu. Suma dubla, da.
Se mai întimpla erori.
Eram la Dedeman. Pe atunci cand ieșeai, cei de la paza se uitau uneori și pe bon, ca să te verifice. Norocul meu. Cind ieșean, unul se uita pe bonul meu. Crede greșeala. Și mie mi se păruse cam mult. Dar nu am observat. M-am întors la casa și am primit înapoi ce era în plus. Atunci și casierita, și cel de la paza mi - au zis ca trebuie sa fiu atent mereu, ca se întimpla sa se ia de pe card mai mult decat e de luat.
Bravo paznicului ca a fost atent!

| Frank51 explică (pentru cristi202):

Sincer mie deja mi-e silă să mai plătesc cu cardul, asta e a doua oară când pățesc, și e foarte greu de calculat că nu țin cont la fiecare leu, și nu se poate observa când e vorba de sume mici...

| cristi202 a răspuns (pentru Frank51):

Eu am pățit-o urit la Carrefour, la casa digitala, unde singur scanezi și plătești. S-a blocat chiar cand a început sa scoată bonul. Și nu erau bani putini. Supervizorul de acolo a încercat sa îl reseteze, dar nu a reușit nimic ca să rezolve situația mea. Eu am verificat în ING Homebank, pot face asta oricind în 2 minute pe telefon, și am văzut ca tranzacția era făcuta deja. I-am spus și arătat supervizorului și a zis în cele din urma ca îmi vor fi dați banii înapoi pe card, și sa merg la casa sa plătesc (din nou! happy ). Nu am primit banii, asa am văzut chiar si după o săptămână. Am sunat imediat după incident la ING, am spus situația, și au zis ca ei vor rezolva, Și asa a fost. După o luna am fost contactat de ei și au zis ca au rezolvat și ca banii îmi vor reveni în cont. Noroc ca lucrez cu o banca e încredere.

| GabiDumitrescu a răspuns:

La ING cumva?

| Frank51 explică (pentru GabiDumitrescu):

Raiffeisen, ideea e că nu sunt 100% sigur că este vorba de o sumă mică, dar pe aplicație îmi arată suma respectivă de 2 ori. Am mai pățit să primesc 2 notificări pe aplicație dar banii sa fie luați doar o data deci poate aplicația e ciudată.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Frank51):

Daca o arata de doua ori e posibil sa fi incercat o data, sa fie tranzactia esuata, apoi sa mearga a doua incercare. Scoate un extras de cont in PDF si vezi acolo clar.

| Zuzu1991 a răspuns (pentru cristi202):

Lol, de ce mie nu mi se intampla asta, pentru ca... hmm, nu am bani pe card, iar cand am de facut o plata, bag doar cat am nevoie din aplicatia de pe telefon, unde banii stau tot timpul pe contul de economii, pe care l-am facut singur din aplicatiewinking
tot la ING

| Frank51 explică (pentru Zuzu1991):

Cine mai ține bani cash? ar fi aiurea să stau cu 1000 de lei în portofel, de abia încap, și am portofel normal, nu mic. Dacă deja pun 2000 de lei nu mai pot închide portofelul, deci nu ai cum să stai cu banii la saltea. O dată am avut 11.000 de lei, tu ce ai face cu banii ăștia, ai fi dispus să îi ți în casă? Nu ți se pare mult mai confortabil să îi ai într-un cont din care plătești când ai chef ce ai chef, decât să tot pui în cont zilnic...

| cristi202 a răspuns (pentru Zuzu1991):

Și eu am cont de economii. Și făceam la fel ca tine, după incident am început, bineînțeles. Dar mi- e groaza sa tot butonez la fiecare tranzacție. Și cand făceam livrări cu UberEats aveam și cate 4-5 pe zi. Și sa vezi ce fain e cand te grăbești! Mai mult, nu reușeam sa economisesc, avand toți banii la comun. Asa, cei puși deoparte ramin acolo. Mai am și acel "round-up", care înseamnă ceva, nu bag de seama la tranzacții, dar numai în ultima luna s-au strins vreo 70 de lei.