|

Buna! Acum 2 saptamani mi s-a stricat telefonul si pentru ca am mai avut garantie l-am dus la reparat la Digi. Cei de acolo mi-au zis ca in 15 zile este gata. Au trecut mai mult de 15 zile si nu m-a sunat nimeni. Intrebarea mea este : trebuie sa ma duc eu la sediu dupa telefon sau ma vor anunta ei cand e gata? si daca ati patit ceva asemanator, in cate zile va venit telefonul?

3 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Sunt obligati de lege sa iti repare telefonul in maxim 15 zile calendaristice, daca nu sunt obligati sa iti schimbe telefonul.

Art. 11. - (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

| explică (pentru WHeisenberg):

Am vazut si eu asta, dar sunt sigura ca nu-i intereseaza si nici nu se gandesc sa-mi dea altul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru InnocentSίn):

Atunci le faci o reclamatie la OPC si o sa se schimbe situatia.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
2 răspunsuri: