| denisQ00 a întrebat:

Am achiziționat un pc in vara, dar acesta mi-a venit stricat, l-am trimis in service si tot la fel a venit, dupa l-am trimis a 2 a oara si tot stricat, acum l-am trimis a 3 a oara, dar de 5 saptamani aproape 6 nimeni nu mai imi da nici un raspuns, nu mi se pare normal ca si un calculator sa vina de 3 ori stricat si sa stea si 6 saptamani la ei in service fara sa imi daie nici un raspuns, pc-ul este achiziționat de pe cel.ro. Are cineva ce ar trebui sa fac, totuși 6 saptamani in service, plus ca le-am scris sa imi dea un raspuns si nimeni nu imi raspunde. Va rog sa ma ajutați cu niste sfaturi

8 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Daca ai returnat un produs in garantie de 3 ori, atunci ai dreptul sa ceri alt produs sau sa ceri banii inapoi.
Pentru asta trebuie sa duci produsul inapoi la VANZATOR, impreuna cu dovada cumpararii (chitanta, bon de casa etc,) si certificatul de garantie. Ei trebuie sa elibereze un act de preluare, din care sa reiasa caracteristicile de identificare (model, seria de fabricatie etc.) a produsului.

Daca in certificatul de garantie apar deja 3 sau mai multe inscrieri, atunci ai drepturile sus amintite.

| Wr3nch a răspuns:

Sa faci reclamatie la protectia consumatorului.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Du-l inapoi cat timp mai este in Garantie. Si eu am patit fix ca tine., cu un PC nou pe care periodic trebuia sa-l duc la service, avea la fel ca in cazul tau ceva probleme cu placa video. Tot asa au tras de timp Pana i-a trecut garantia si s-a ales praful de pc
De atunci nu am luat nimic nou., prefer sa iau second la 1/3 din pret si calitate mai buna laughing

| awspam a răspuns:

Rabdare si il trimiti de cate ori e nevoie, pana il repara sau iti da altul nou
eu am avut o problema cu o tableta pe care am cumparat-o si am retrimis-o in service de 12x pana au schimbat-o

| denisQ00 explică (pentru awspam):

Stii care e faza laughing) ca totusi nu mi se pare ca tu sa platesti ceva si sa astepti o gramada de timp sa te calce cineva in picioare, e josnic unde se ajunge, si tocmai de asta fac firmele chestiilea astea pentru ca oamenii nu stiu sa se auto-apere, sau nu au timp pentru asta, si mai bine o lasa moarta dar nu ar trebui sa fie asa laughing

| lalaura94 a răspuns:

Nu s-a stricat "calculatorul", s-a stricat ceva in el, ce anume s-a stricat? Detaliile conteaza.

| denisQ00 explică (pentru lalaura94):

Placa video e defecta, si ei tot spun ca o înlocuiesc, pana acum au inlocuit-o de 2 ori, chiar daca nu cred ca i-au facut nimic deoarece tot asa a venit ( stricat)

| lalaura94 a răspuns (pentru denisQ00):

Protectia consumatorului direct.