|

Buna! Am o tableta Lenovo Yoga Tab 3. Aseara i-am dat un update la softwere, iar acum nu se mai deschide. Ea e la abonament. Am dus-o la service dar nu au reusit sa o repare. Daca o trimit la Orange am vreo sansa sa o repare sau sa-mi dea una in schimb daca mai am garantia? Va rog sa ma ajutati! Dau funda.

3 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Cand un dispozitiv aflat in garantie se defecteaza din motive independente de utilizator, produsul trebuie dus la service-ul autorizat de cel care l-a vandut (Orange sau alt distribuitor, de la care ai cumparat). Daca apelezi mai intai la un service oarecare, neautorizat, atunci garantia legala nu mai opereaza. Nu stiu ce operatiuni a facut service-ul neautorizat, dar daca Orange constata ca acesta a desfacut tableta sau ca a efectuat operatiuni care afecteaza garantia, au tot dreptul sa-ti refuze repararea/inlocuirea tabletei si sa platesti reparatia facuta de ei, daca o vei lasa in service. Daca ai cumparat tableta de la Orange, de ce nu ai dus-o tot la ei? Service-ul care nu a putut s-o repare era autorizat de Orange sau nu? Sau am inteles eu gresit?

| explică (pentru dannyel86):

Nu erau de la Orange, dar nu am desfacut-o. Le-am spus operatorilor sa nu o desface deoarece este in garantie si nu au facut-o. Am vreo posibilitate sa mi se inlocuiasca sau sa o repare daca nu a fost afectata garantia?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru stinca):

Te duci la vanzator si ii spui ca s-a defectat. Ai acest drept, produsul fiind in garantie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
2 răspunsuri: