|

Buna! Am si eu o intrebare, Multe orase au instalata Fibra Optica, si vreau sa stiu si la noi de ce inca nu s-a instalat. adica mereu cand sun la Rcs-Rds, mi se spune " Infrastructura nu ne permite momentan" Ce inseamna asta? Ce lipseste? Ca eu daca-i intreb pe ei, zic ca nu-mi pot spune mai multe informatii.

Va rog lamuriti-ma si pe mine

10 Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

Probabil nu au de ce sa investeasca in zona
ori detin monopolul si nu pierd nimic ori investita e prea mare pentru numarul de clienti

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pai nu are cum sa puna fibra optica, in localitatea ta, presupun ca este vorba de comuna, sau chiar oras? Trebuie sa schimbe toate echipamentele si nu vede de ce, pentru cativa useri care au cel mai mic abonament de internet+catv gen fiber 100, care se poate deocamdata in unele zone, sau fiber 20 la anumite sate, intelegi ideea? Daca costurile pentru toate echipamentele de fibra optica, nu garanteaza ca se vor "scoate" in maxim 5-6 ani nu merita investitia si va mai lasa, pana vor fi mai multi abonati, pentru ca altfel v-ar pune de maine vorba aceea, dar costul la un oras mediu pentru instalatia de fibra optica, este unul destul de mare, in primul rand echipamentele pentru voi utilizatorii, routerele, transformatoarele de se monteaza pe stalpi, modulatoarele de emisie, ca sa aveti toti aceeasi putere de semnal, si multe altele, switch-uri cu management etc. etc.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Adica, nu vor sa inveasteaca, deoarece nu sunt destule persoane si nu isi pot acoperi investitia dupa aceea.
Eu unul, a trebuit sa imi platesc singur reteua ca sa pot beneficia de internet.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru HarukoMariusDaniel):

Aa, deci asta e problema lor, pai si daca facem toti utilizatorii de internet o reclamatie? Pentru ca in procent de 80% se foloseste internetul aici

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ciprianccdlcjmrx):

Daca realizati o petitie / reclamatie, vor lua masuri! Dar trebuie sa adunati semnaturi si sa o depuneti la sediu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ciprianccdlcjmrx):

Poti sa faci n'spe mii de reclamatii, odata ce costurile echipamentelor nu se recupereaza in timpul de x ani, degeaba, tu esti abonat, ei iti ofera totusi internet, ai dreptul la internet, dar nu si la pachetul de 1000Mbps spre exemplu, ei doar au venit la voi, ei au venit la voi, sa va ofere, deci e un drept, nu o obligatie sa iti ofere tie internetul prin fibra optica, intelegi ideea?
Obligatia lor, este sa iti dea ce ai semnat, adica gen 100Mbps negarantat, dar atat, doar, asta au obligatie ei, nu altceva.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru anonim_4396):

Din pacate abonamentul e de 100Mbps, iar pe speedtest.net avem 18Mbps

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ciprianccdlcjmrx):

Diferenta, de la cer la pamant intre ce ai spus tu si speedtest-ul.
Suni la ei, si le spui ca ai probleme cu internetul, in principiu, le spui doamna/domnule am 10-15 Mbps la speedtest, si eu am fiber 100, si vor veni garantat sa ti-l faca, vor vedea ce este de facut.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru anonim_4396):

Crede-ma ca de 3 ani, sun ca un disperat, pentru ca toata de lumea de aici are aceeasi viteza ca si la mine, dar nimeni nu face nimic, ii doare in pix.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Ciprianccdlcjmrx):

Sincer sa fiu, problemele astea le aveam eu la AKTA, si tine cont, lucram la ei in perioada aia :)), le-am zis colegilor urmatoarele lucruri, ca-mi bag. in vecinii nostri draguti, ca eu nu mai sun in veci la nimeni, nici colegi, nici call center, pentru ca nu mai am nevoie, si m-am dezabonat in ziua urmatoare, m-a intrebat sefa, dar de ce, ca iti ofeream gratuit, ca lucrezi de ceva timp la noi, pentru ca desi lucrez la voi, aveti servicii de r. asa, si aia a fost, m-am abonat la digi, dar nu am probleme spre norocul meu, s-a intamplat 2x/an sa am, cu netu/tv, dar atat, imediat au facut problema.
In schimb la tine, eu le-as face sincer plangere aici http://www.ancom.org.ro/sesizeaz-ancom_3771
si garantat vor lua masurile necesare;).
Ideea este sa ai cat mai multe dovezi, cu privire la solutionare, de exemplu, au venit, ai viteza asta de 98 Mbps o zi-doua, apoi nu mai ai, printscreen/poze, si la formularul de reclamatii pe care trebuie obligatoriu sa ti-l dea sa-l semnezi ca a fost totul in regula, ca este functional, faci poza, daca te intreaba de ce faci poza, le spui frumos, ca asa doresc eu. Strangi dovezi, pe o saptamana sa zicem, cu speedtest etc, pe serverul lor de la rds Bucuresti, si reclamatie, se rezolva garantat apoi :).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează