| denisQ00 a întrebat:

Am trimis un calculator de 2 ori in garantie si tot stricat mi-a venit, din cate stiu ca e limita de *garantie* adică daca il dau de nu stiu cate ori imi pot lua banii inapoi, as vrea sa stiu mai multe detalii si sa ma ajutați daca vreti! Multumesc happy

7 răspunsuri:
| NLS a răspuns:

"si tot stricat mi-a venit,"

detaliaza...

| cfrtobias a răspuns:

Pai daca tot stricat a venit inapoi de ce ai platit? si dus de mai multe ori acolo

| denisQ00 explică (pentru cfrtobias):

Adica am dat calculatorul de 2 ori in garantie, si astia nu i-au facut nimic, tot stricat este

| Ingognito a răspuns:

Comerciantul are obligația de a repara sau înlocui gratuit calculatorul stricat sau de a vă da banii înapoi.În cazul în care nu primiți un răspuns satisfăcător din partea comerciantului, contactați centrul european al consumatorilor din țara dumneavoastră sau din țara în care ați cumpărat calculatorul.

| Bizon95 a răspuns:

Limita e de 2 ori
a treia oara poti sa iti ceri banii inapoi, sau sa accepti inlocuirea, daca nu e problema de design (eu am dat inapoi si luat banii din prima un router cu baterie la care scria MARE pe cutie "tine 6h" si daca tinea 3 era mult, si nu era din baterie, era din design, consuma prea mult ca sa tina bateria aia 6h)

| denisQ00 explică (pentru Bizon95):

Buna! Adica eu deja l-am dat de 2 ori in service, acum pot sa imi cer banii inapoi? ( de fiecare data imi venea stricat ) si cum le pot spune ca imi vreau banii inapoi? Tot in formularul de garantie?

| Bizon95 a răspuns (pentru denisQ00):

Stiu ca dupa ce vine a doua oara din service si il duci a 3a oara nu mai trebuie sa astepti pana il repara ci sa iti ceri banii direct
dar, da un telefon la protectia consumatorului
https://anpc.ro/
numarul e in dreapta sus
si intreaba ce drepturi ai, ca sa fii sigur