|

Buna mi-am cumparat un telefon de la eMAG insa problema este ca se incalzeste foarte repede si bateria nu tine mai mult de doua ore. acum vreau sa-l trimit in garantie, insa nu am mai facut-o la eMAG deci vreau sa vad cum se face. voi reimpacheta telefonul, si ce trebuie sa scriu pe pachet? am mai facut asa la pcgarage si am scris detalii despre mine, comanda si locul unde il trimit. data aceasta mai trebuie sa scriu unde il trimit sau va sti curierul? daca trebuie, unde sa-l trimit mai exact? cat timp va dura? multumesc anticipat

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

De curiozitate, despre ce telefon e vorba? Pentru ca sa nu il trimiti degeaba. Si ce telefon ai avut inainte pentru comparatie?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cel mai bine suna la ei si intreaba-i unde trimiti obiectul. Ai numerele in raspunsul lui "angelblue90".

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Tine telefonul pana se închide, apoi baga l la încărcat 12 ore, ti se descărca repede ca nu este formatata bateria,

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

In locul tau eu il dadeam la retur.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru anonim_4396):

Nu l-am trimis inca. insa am completat formularul de aici : http://m.emag.ro/info/form/pickup si acum astept sa ma contacteze. inca nu stiu daca trebuie sa scriu pe pachet unde il trimit sau nu este necesar

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai vazut unde este casuta "data dorita pentru ridicare"? Scrii acolo data si vine curierul la tine. Cel mai probabil curierul se ocupa mai departe.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dar vezi ca la eMAG numai produsele cu certificat de garantie electronic beneficiaza de service. Daca ti-a venit garantia in cutie, atunci contacteaza producatorul. Scrie si pe eMAG asta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cauta in info

Comenzi si livrare
Servicii
Garantii si service
Contul meu
Informatii generale
Intrebari frecvente
Servicii Mobile
Suport 24/7
Telefon fix*:021 200.52.00
Telefon mobil*:0722.25.00.00
Program: L-D: 24/24
Contact service
Telefon mobil*:0742.726.843
Program: L-V: 08-20
S: 10-14
Contact asigurari
Telefon fix*:021 200.52.00
Telefon mobil*:0722.25.00.00
Email:asigurari@emag.ro
Program: L-V: 09-19
S: 10-14
Formulare de suport
Formular reparatie produs ›
Formular reclamații & sesizari ›
Formular returnare produs ›
Showroom-uri
Showroom-uri eMAG
Formular reparație produs
eMAG › Info Center › Formular reparație produs

Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de trimitere in service a produsului sa decurga usor:
Poti trimite in service produsele vandute de eMAG completand formularul de reparatie produs. Pentru a trimite in service produsele vandute de partenerii eMAG Marketplace, urmeaza pasii afisati in paginile dedicate acestora.

Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il trimiti in service are certificat de garantie electronic (oferit de Depanero), pe care il gasesti in sectiunea Garantiile mele din contul tau de client si in emailul pe care l-ai primit la finalizarea comenzii. Apoi completeaza formularul de reparatie produs de mai jos.

Daca in sectiunea Garantiile mele produsul figureaza avand certificat de garantie tiparit (care a venit in cutie, impreuna cu produsul), oferit de catre producator, contacteaza unul dintre service-urile autorizate specificate in el pentru a beneficia de repararea produsului.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează