|

Buna seara! Acum cateva ore am cumparat o pereche de casti de la Altex. Cand am ajuns acasa am vazut ca nu merg, sunetul se misca dintr-o casca in alta, se intrerupe, castile se deconecteaza de la telefon ca si cand le-as scoate eu. Nu am primit un certificat de garantie dar pe spatele bonului scrie ca daca il aduc inapoi in termen de 15 zile pot sa mi-l inlocuiasca atat timp cat produsul este DEFECT si nu STRICAT DE MINE. Si acum intrebarea, cum pot sa dovedesc ca acele casti erau stricate? Tot ce am facut a fost sa le bag in telefon si sa pornesc muzica, nu am tras de ele sau ceva de genul.

1 Raportează Evaluează
1 răspuns:
| a răspuns:

Nu trebuie sa dovedesti. Pur si simplu te duci înapoi cu bonul, produsul si buletinul si le explici care e situația. Ei vor testa produsul si iti vor spune sa il inlocuiesti cu alt produs de la ei.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează