|

Buna seara. Am o problema cu un router wireless Tenda N300 Model F3, achizitionat recent din magazin. Mentionez ca in trecut tot un router Tenda am avut, dar unul ceva mai slab. Despre cel nou, este simplu de configurat, am conectat cablul de internet de la RDS RCS in portul albastru WAN, am incercat si pe PPPoE si pe DHS si nu merge nimic, scrie doar "Conecting". dar nu se conecteaza desi internetul functioneaza perfect! Atasez o imagine poate stie cineva cum sa rezolv aceasta problema, desi el se instaleaza foarte simplu... http://i.imgur.com/ieFV3VG.jpg In final, am cam incercat cam tot ceea ce se poate configura la un astfel de router Tenda, dar cu toate astea tot nu se conecteaza. Va multumesc

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Dar nu se conecteaza desi internetul functioneaza perfect...de unde stii?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru K0sti):

Da internetul functioneaza perfect, am sunat si la RDS RCS. Deci va rog ce anume sa fac?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bucharest_Alex_1984):

Am explicat aici ce sa faci: http://www.epasystems.ro/cum-se-configureaza-un-router-wireless/

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Daca vrei poti scrie la internet connection numele providerului dar nu-i obligatoriu in cazul rds, insa el spune ca nu a dat raspuns isp-ul, in cazul numelui/parolei furnizate pentru a te conecta, ciudat totusi ca iti functioneaza internetul. Daca merge, lasa-l asa, si iti vezi de treaba.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru anonim_4396):

Ideea este ca NU merge, de asta vreau sa ma si ajutati cu pareri si ce anume trebuie sa fac? Internetul merge perfect la RDS RCS cu cablul direct, routerul este nou cumparat, nu sunt afon chiar asa incat sa nu stiu sa il configurez, am altul vechi tot Tenda si singur l-am configurat!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bucharest_Alex_1984):

Pai, daca nu esti afon cum spui tu, si nu stii sa il configurezi, eu m-as da sincer batut, si a-si chema echipa tehnica rds, sa il faca ei, sa mearga conectat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru anonim_4396):

Am cumparat altul, se pare ca produsul era de vina. PS: cei de la RDS RCS nu au treaba cu echipamentul tau personal, ei se ocupa isi iti pot furniza detalii doar daca folosesti echipament de la ei atat (asta ca sa stiti pe viitor).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Bucharest_Alex_1984):

Ti-l fac, doar daca nu au bun simt, nu se implica, dar in cazuri cunoscute de mine, l-au facut eiwinking. Acea persoana nu era casa, si a fost unul din parinti si login ca habar nu aveau dansii sa-l puna in functiune, asa ca l-ai pus echipa RCS-RDS. Pot fi si cazuri "frumoase" incat nici internetul in sine de la ei, nu ti-l mufeaza daca fac pe ai "dq".

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează