| TheCubeBoy a întrebat:


Cata matematica trebuie sa stiu ca sa pot deveni un bun programator de site-uri web?
Daca se poate mai exact care capitol din matematica imi va folosi cu adevarat in programarea C++?(sunt un elev mediu la matematica)

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

E cam confuzie in cap la tine.

Prima data zici ca vrei sa fii programator web si pe urma aduci c++ in discutie, apoi ai impresia ca un anume capitol din matematica se aplica in programare.


Matematica in sine nu o vei intalni la modul pe care il stii tu in programare de baza. Insa gandirea matematica pe care ti o formeaza acest obiect este folosita intens in programare si nu vei intelege niciodata programare daca nu ai aces mod de gandire.

Daca vrei sa te apuci de jocuri sau orice tine de procesare grafica, audio, video samd are nevoie de cunostinte serioase de matematica, de la analiza matematica pana la geometrie in spatiu.

Si nu in ultimul rand daca vrei sa urmezi o facultate de profil vei avea nevoie de matematica, si vei face macar 2-3 cursuri serioase de mate

4 răspunsuri:
| Atino a răspuns:

Trebuie sa faci Facultatea de Matematica-informatica pentru ce vrei tu! Iti trebuie o diploma pentru orice post de programator nu stii cu ce te confrunti asa ca bafta!

| Tine_Minte_Teoo_1988 a răspuns:

Sal! cred ca nu-ti trebuie asa multa matematica ca sa stii sa programezi! eu ma pricep destul de mine la pc! si chiar repsr si nu stiu matematica deloc! dar cred ca te ajuta partea arigmetica foarte mult geometria nu prea! 1 funda pls

| suntserios a răspuns (pentru Tine_Minte_Teoo_1988):

De la a repara calculatoare si a instala wind pana la a fi progrmator e cale lunga

Răspuns utilizator avertizat