I Am cerut pentru o rețea (25 lire) și nu se pricepea. A chemat șeful ăla de la case* și i-a explicat ăla cum se face. Șeful a plecat și ăsta mi-a dat pentru altă rețea. Era la început probabil. Eu nu m Am uitat că avea mai multe cumpărături și... Asta a fost.
Nu e o avere, nu stii pe nimeni care e in reteaua aia?
Nu e o avere? Da de cât credeai ca e voucherul? De 1000 de lire? Știu ca nu e. Dar nu am ce face cu ea. Nimeni nu folosește rețeaua asta, din cunoscuții mei. Am să o folosesc eu până la urma, probabil.
Sau ai putea sa mergi maine si sa explici acolo cum s-a intamplat totul
Daca poti, mergi la vanzator si ti-o va schimba. Daca nu, roaga pe un prieten care isi incarca telefonul cu o astfel de cartela sa cumpere el pentru tine si tu sa i-o dai pe acesta; si vezi care/cum/cine sa plateasca diferenta.
Dar sa nu cumva sa faci acest schimb cu persoane straine pe net, chiar si daca ti-ar spune ca ar fi presedintele tarii.
Poate rezolvi problema cu protectia consumatorilor. Nu în sensul ca să faci rău vânzătorului, ci să le ceri să te ajute cum să rezolvi problema.