|

Buna ziua, am creat acum vreo 3 zile o adresa de mail, parea sa fie buna, am creat si cont pe Wizz Air cu ea si pe mai multe conturi.
Astazi incerc sa ma loghez pe mail pentru a-mi da confirmare la rambursarea banilor de pe un bilet de avion mi-a aparut mesajul,, ne pare rau dar nu recunoastem aceasta adresa de e-mail'' stie cineva cum pot sa o recuperez?
Mentionez ca adresa a fost buna si a mers deoarece am trimis mail-uri de pe ea si am primit dar acum parca nu mai exista.

2 răspunsuri:
| a răspuns:

Intra pe un mesaj (deci alt cont) trimis de pe mailul "compromis" și de acolo dă un forward - dacă nu primești eroare, contul există și tu ai UITAT parola

| a răspuns:

Sorry da' Wizz plătește anulările. Si conectarea la serverul de mail nu are NICI-IN-CLIN-NICI-IN-MÂNECĂ cu voința de a plăti ceva sau nu, de către un terț