| mahupetrisor a întrebat:

Pot trimite un produs la garantie de mai multe ori? Acum cateva luni l-am trimis la garantie si acum iar s-a stricat si as vrea sa il retrimit.

Răspuns Câştigător
| ee a răspuns:

Da. se poate trimite ori de cate ori apare o problema.
Ideal ar fi ca daca intr-un intervala scurt de timp el se tot defecteaza atunci sa il inlocuiasca pe garantie.
Profita de aceasta perioada cat produsul este in garantie si trimite-l de cate ori este necesar.
Incearca sa alegi unitati service de calitate.
O zi buna

| anonim_4396 a răspuns (pentru ee):

Auzi, cand vreodata la garantie iti alegi tu unitatea in care va fi trimis produsul respecti?
Exemplu concret, am laptopul Acer, mi s-a defectat bateria, trebuie reformatata, si pcg imi trimite laptop la serviceul autorizat, si singurul de altfel pentru Acer, este SAMABIT, cea mai buna firma ever... am mai avut 2 laptop-uri care mi-au dat intr-un final banii pe ele, din cauza firmei "bune".
Intelegi care este chestia, nu ai tu treaba unde il trimit, ei doar o fac, unde au centru autorizat.

| danutz2006 a răspuns (pentru anonim_4396):

In general fiecare marca de produse are o retea de service-uri autorizate, iar tu poti alege unde sa iti duci la reparat produsul.
De asta este foarte important cand faci o achizitie sa te interesezi cine acopera garantia, daca este nationala sau globala sau daca garantia este acoperita de firma x care a adus produsele din China si are 3 oameni in spate care se ocupa de Service.
La fel ca exemplul tau eu pot sa iti spun de telefoanele Samsung unde, daca sunt importate legal in Romania atunci tu ai posibilitatea sa mergi la diverse service-uri gen ESD Romania sau Regenersis sau altele. Este optiunea ta unde vrei sa il duci la reparat si alegi in functie de feeedback sau alte pareri de la alti utilizatori.

| anonim_4396 a răspuns (pentru danutz2006):

Tu ai observat ce am scris nu?
Daca firma ACER, are doar centru autorizat de reparatii firma SAMABIT, cu ce sunt eu, ca si client devina pentru ca ei au contracte cu o firma extrem de "buna"?
Si nu numai ACER, multe altele au asemenea problema, iti spun eu care mai este smecher? Asus, au centru de reparatii din pacate Depanero, uita-te la recenziile date, la fel au si Lenovo, si tp-link, si multe altele, ce suntem noi devina ca si clienti, ca trebuie sa ma informez eu fix ca are ala centru de garantie x... Asta este o impertinenta din partea firmelor cu prestigiu care fac contracte cu orice jaf de firma.
Firma de unde l-am cumparat, mi-a spus clar, ti-l duce la samabit, eu le-am spus ca daca vine laptop-ul cu alte defectiuni sau mai praf decat este actual, fac reclamatie la anpc, si au zis ca sa-i dau inainte laughing...

| danutz2006 a răspuns (pentru anonim_4396):

Vezi ca acum reclamatiile la ANPC se pot face si on-line. Din gura sunt toti foarte tari dar cand chiar le vin aia in control atunci se inmoaie.
Nu te opri si reclama-i.
Toti s-au invatat ca la Romaniaca se haleste orice si asta este.
Hai sa incercam sa ii ardem. Fa reclamatie la ANPC, media, oriunde. Fa reclamatie peste reclamatie si la un moment dat vor incepe sa schimbe ceva.
Eu iti spun din experienta. Nu te lasa pagubas.

| anonim_4396 a răspuns (pentru danutz2006):

Pai on-line am facut-o, si nu una, ci 2-o doar pentru 2 laptop-uri, si da, dupa control, firma buna mi-a dat banii exact pentru laptop, oricum, nu vrei sa stii cum arata dupa 3-4 dus-intors de la service, era impecabil, nedesfacut, perfect curat, toate firele aranjate frumos, ce-ai facut mai, servicii ireprosabile, iti dai seama clar.

8 răspunsuri:
| noktambul a răspuns:

Bineinteles. Si reparatiile au termen de garantie sau prelungesc termenul de garantie al produsului. Verifica documentele pe care le-ai semnat.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da,il poti trimite de mai multe ori.
Daca il vei trimite de mai mult de 3 ORI prodosul va fi schimbat cu unul nou! Sper ca te-am ajutat!

| ee a răspuns:

Da dar de multe ori ajungi la anpc ca sunt firme care inventeaza tot felul de vini ale tale! etc