| Andreea_Deea_1999_quMo a întrebat:

Buna ziua, TpU, ati putea sa ma ajutati cu ceva, in 27 septembrie 2019 s-a schimbat numarul de ATM de pe factura Electrica Furnizare Brașov a bunicii mele, iar ei nu ii apare pe factura, iar in felul asta, bunica mea nu poate da citire la robot. La ce numar as putea sa sun de a depune aceasta plangere? Multumesc! Scuze daca n-am ales categoria cum trebuie.

3 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Daca ei au schimbat contorul electric atunci poate au montat unul nou cu citire automata prin wifi si numai trebuie sa dai tu lunar indexul, cel mai bine mergi la sediul enel din zona ta si intreaba i pe ei, ia la tine factura de enel sa le arati si buletinul.

| Andreea_Deea_1999_quMo explică (pentru CristiDinBucuresti):

Multumesc frumos pentru ajutorul tau, dar sediul electrica este intr-un har făr' de hal de modificat si nu pot face nimic, obisnuia sa fie acceptate cereri la registratura dar acum nu mai este. Iar bunica mea nu are telefon performant. Eventual as putea sa fac prin posta. Daca nu se rezolva nici asa, atunci revin cu alte sugestii.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Andreea_Deea_1999_quMo):

Nu mi ai spus un lucru, cei de la enel au schimbat contorul?