|

De ~1 zi, internetul imi merge slab. + Nu ma lasa sa ma conectez la jocuri online, "firewall problem". Am net prin Hot-Spot de pe telefon la laptop. Am verificat setarile pe telefon dar nu am gasit nimic in neregula, pe laptop iar am incercat dezactivarea Firewallului dar tot nimic nu s-a schimbat.

Un amanunt : probleme cu conexiunea au inceput dupa ce am ramas fara internet din oferta si a luat cost direct din credit din cauza unei stupiditati, adica :Optiunea mi se reactiva in data X dar datele din optiune imi expirau cu 2 zile inainte de data X >-data reactivarii. Asa odata ce au expirat datele a luat cost direct din credit, iar internetul a inceput sa imi mearga slab pana a epuizat creditul ce il aveam pe telefon ( a trebuit sa reincarc si de 2 ori laughing )

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Degeaba ai incarcat cu 2 zile inainte, viteza mica se va pastra pana la data X.
Daca la data X vei avea sufucuenti bani incarcati, atunci se va activa din nou optiunea, cu viteza normala.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Bula):

Am reincarcat din nou si reactivat optiunea manual, insa internetul imi merge slab.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru AA1CK3D):

Daca optiunea este activa si iti da problema de firewall, atunci procedeaza asa:
1. opreste si sterge conexiunea din laptop
2. opreste hot-spot-ul, din telefon.
3. restarteaza laptop-ul
4. porneste hot-spot-ul
5. conecteaza-te cu laptop-ul. La noua conexiune se va configura din nou firewall-ul. Poate iti va cere confirmarea.

Răspunde Răspunde Raportează Evaluează