|

Hei. Am avut abonament la hbo go și acum o săptămână i-am dat anulare pentru că vreau să renunț la el momentan. Când intru în opțiuni îmi scrie că voi mai putea folosi abonamentul până la 19 iulie, că le pare rău că renunț bla bla. Și deasupra la „data următoarei facturări" îmi scrie „nu este disponibil" și totuși azi e 20 iulie și eu încă pot viziona conținut. Am intrat pe aplicația băncii și nu-mi apare, cel puțin până acum, nici în tranzacții în așteptare că mi-ar fi luat bani. Cum de încă am acces?

6 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Tranzactiile apara mai tarziu pe statement bancii. Ai primit email cu dezabonarea? Poate o optiuni nu e actualizat situatia ta

| explică (pentru Lucian4):

Abia acu 10 minute l-am primit că gata e anulat și tot. Dubios totuși dar bine că s-a rezolvat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Adry05):

Bun happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu știu, poate nu a fost anulat abonamentul sau au ei niște „probleme".

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru BĂBĂCIUNE2006):

Dar scrie clar că e anulat, îmi și apare reînoire abonament. Voiam să știu dacă au pățit și alții și dacă e normal că n-am chef să mă trezesc că-mi iau bani și pe luna viitoare când eu vreau să renunț.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Adry05):

Poate este doar o eroare, poate se rezolvă.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează