| TomyBrave2019 a întrebat:

Mi-a venit următorul mail de la Netflix: "Dear Customer, we tried to authorize the bank card you have on file, but we were unable to do so. We will automatically try to reload your card within 24-28 hours.
-click the button below and follow the steps to restore your account"
Menționez ca dacă intru pe Netflix merge, adică nu ma oprește sau ceva.
Dacă dau pe butonul "update" din mail dă un site care nu poate fi accesat.
Factura e în 23 aprilie și nu are motiv sa încerce sa ia banii azi, pe data de 10.
Oare ce este cu acest mail?

Dau funda.

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Verifica daca este websitele Netflix,uneori e ceva asemanator ca nume si daca tu musti momeala aia e.
Daca sunt cei de la Netflix, atunci verfica la banca ta daca au luat banii, ai putea tu sa ai contul de la banca setat astfel sa nu-ti poata lua banii, chiar de ai dat tu contul la Netflix.
Factura este gen prepay, deci platesti inainte si folosesti o luna si tot asa.
Deci verifica, poti si suna pe cei de la entflix banui.Nu ai dat linkul sa se vada adresa ce tea contactat.
Si mie imi vine emailuri de la paypal, dar de fapt nu este website paypal este ceva asemanator, asa ca verifica cu atentie.

| TomyBrave2019 explică (pentru relian):

Ok, ai dreptate, nu cred ca era de la Netflix.
Mulțumesc ca mi ai zis

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

De la ce adresa ai primit mail ul si unde te duce butonul?

| TomyBrave2019 explică (pentru suntserios):

Nu mai stiu exact adresa dar nu e de la Netflix.
Daca dau pe buton intra un site ce nu poate fi accesat

anonim_4396
| Anonim a răspuns:

Nu trebuia sa apesi nicaieri. Este un email scam de la cineva care voia sa te tepuiasca. E de ajuns sa dai click pe un buton si i.ai dat accesul de a iti instala un keylogger si s-a zis cu tine.

| TomyBrave2019 explică (pentru anonim_4396):

Ok, o sa am mai multa atentie pe viitor