|

Salut! Am ales sa instalez acasa internet de la Orange prin fibra optica insa ei mi-au montat in casa un simplu cablu...pe langa asta, viteza de net este foarte slaba si uneori pica. Am facut sesizari dar in afara de "va sunam noi" nu am auzit. Ce as putea face? Pot rezilia contractul in aceste conditii? Sau pot anula plata pana la remedierea problemei?

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Salut,
Vrem sa verificam si noi situatia descrisa de tine. Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat, cu numarul tau de telefon sau codul de abonat.
O zi buna,
Orange Helper

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru OrangeHelper):

Bravo pentru pro-activitate!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru OrangeHelper):

De ce as trimite aceste date cuiva printr-un forum? Pot sa imi fac si eu cont aici cu numele "Orange Helper" si sa colectez numere de telefon. Oricum, am facut sesizari, dar de mai bine de o luna astept "sa ma sunati voi". Nu ma ajuti cu nimic, draga Orange helper!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Cablul ala poate fi cu fibra optica (sau nu).
Daca nu ai serviciile cerute, poti face o sesizare la OPC si sa ceri rezilierea contractului. Se vor stradui probabil sa remedieze problema ca sa nu piarda un abonat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează