| geniulanului2017 a întrebat:

Salut,am o problema cu internetul.(prin conexiune wifi îl folosesc)asa,deci.mie îmi merge internetul numai seara, dimineața Led-ul WAN nu este verde încontinuu,ci intermitent, pâlpâie,și nici ledul cu internet nu merge pentru că dacă nu merge WAN nu merge nici Internet.ce poate avea? menționez că și seara de întrerupe când își revine idi revine in felul următor:WAN sta aprins,verde,fara sa msi pâlpâie, și isi revine și internetul după pica din nou.mentiuni:router Huawei, cel standard care ți-l dă Telekom când faci abonament.retea Telekom
MAI MENȚIONEZ CA AM SETAT PE LAPTOP LA SETARI BANDWICH ALLOCATION 100 la100 poate fi de aia?

1 răspuns:
Bula
| Bula a răspuns:

Da telefon la service Telekom si reclama situatia. Ei vor trimite o echipa care sa investigheze cauza.

Daca nu se rezolva intr-o saptamana de la sesizare, atunci depune sesizare scrisa la ei (in 2 exemplare, pe un exemplar sa-ti puna numarul de inregistrare! )

Daca nu se rezolva nici in 30 zile, rezilizeaza-ti contractul cu ei (pe motiv de nesolutionare a defectului sesizat) si schimba-ti furnizorul. In acest caz nu ai obligatia nici sa achiti contravaloarea internetului pe perioada de dupa depunerea sesizarii scrise, nici ei nu pot invoca renuntarea la contract inainte de termen.