| valiflorin1234 a întrebat:

Salut! Am o problemă cu internetul și televiziunea de la Digi. Până azi dimineață au fost toate bune și frumoase. La un moment dat,internetul a încetat să mai funcționeze. Am deconectat router-ul din priză și apoi l-am reconectat dar tot degeaba,ca și cum aș fi fost debranșat de la rețea, deși eu plătesc mereu facturile la timp. Ce e de făcut?

19 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Digi are (aproape) cel mai avansat sistem de supraveghere si depanare la distanta, pe retelele proprii. In majoritatea cazurilor, ei rezolva problemele de pe retea chiar si inainte ca cineva sa reclame probleme.
Suna la ei si in cateva minute se va rezolva problema (daca e de configurarea aparaturii) sau vor trimite un echipaj, daca problema este la tine acasa.

| valiflorin1234 explică (pentru Bula):

Update: problema s-a rezolvat, am sunat și în mai puțin de 30 de minute au venit și mi-au înlocuit router-ul preventiv, chiar dacă au constatat după că problema nu era de la el, ci de la ceva, niste termeni care nu-s de capul meu. laughing

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Sunt avarii de la cei care repara strazile ei au sectionat fibra optica, nu ai ce sa faci decat sa suni la Digi sa le spui ca nu ai internet si ei i ti inregistreaza sesizarea, vezi daca pe router este aprins ledul roz atunci este defectiunea de la ei astepti pana o vor repara indiferent ca ai platit la zi abonamentul, asta este bine inseamna ca nu te au deconectat.

| valiflorin1234 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Nu este niciun led roz, doar 3 led-uri verzi care erau vreo 5 în mod normal. Singurul lucru care am observat că funcționează este televiziunea în primele 30 de secunde după ce pornesc iarăși router-ul, după se întrerupe.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru valiflorin1234):

Ai fibra optica sau cablu normal? Verifica la tv mufa de antena sa stea fix in tv si in router, daca ai wifi la calculator verifica parola introdu dispozitivul wifi poate a iesit mufa din laptop.

| valiflorin1234 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Am fibră optică și folosesc doar reteaua wireless. Am reintrodus și acea fibră și problema tot persistă.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru valiflorin1234):

Ok scoate din priza ambele routere si cel de internet si cel de la antena unde vine fibra optica, verifica mufa verde de la fibra optica din routerul unde ai cablul de antena sa fie bine fixata, verifica cablul coaxial dintre televizor si routerul unde ai fibra nu cel Huawei pentru net, stringe bine mufa de la cablul coaxial din ruter sa fie fix sa faca contact ferm. Daca nici asa nu merge inseamna ca undeva este intrerupt firul de fibra optica si trebuie sa i suni pe cei de la digi sa vina ei sa ti schimbe firul, daca firul de fibra optica il stringi colac sau il calci se intrerupe desfa firul si lasa l liber nu sub dulap el trebuie sa nu fie strins ghem sau colac ca se intrerupe imaginea tv ului chiar daca este lung lasa l asa lung nu taia din el.

| Brizbriz a răspuns:

"Ce e de făcut?"
wow, chiar iti e frica de gigi?!?
chiar NU E evident sa ii suni?!?

| valiflorin1234 explică (pentru Brizbriz):

Evident că asta e cea mai bună alternativă, dar m-am gândit că este duminică și nu-mi va răspunde nimeni, astfel am decis să caut soluții de moment. happy

| Yuoia a răspuns (pentru valiflorin1234):

Pentru deranjamente raspund si in weekend. In cel mai rau caz iti spun "a cazut in tot orasul". Suna-i: https://www.digi.ro/asistenta/contact

| Brizbriz a răspuns (pentru valiflorin1234):

Nu vin la tine duminica sa te rezolve
dar la telefon raspund non-stop, si macar se uita care ar putea fi problema, eventual, poate cineva a facut o greseala si te-a taiat pentru ca A GRESIT si a crezut ca nu ai platit, iar asta se poate rezolva cu un telefon

| Crackman a răspuns:

Suni la ei sa faci o reclamatie plus o reducere pentru peruoada de nefolosire

| Yuoia a răspuns:

Mai bine suni la ei.

| cfrtobias a răspuns:

Incearca si asa https://www.youtube.com/watch?v=2g3gZQERhSg&ab_channel=ClickonIT, poate tu n-ai ip static si trebuie sa te conectezi asa, odata am facut asa si o zis ca o fost problema de la ei (nu functiona nici cum, prin nici o metoda) si o venit cei de la digi si sau uitat si o resetat de la ei si s-a rezolvat, dar eu separat internet si tv, mie tv o mers dar internetul nu

| timidu89 a răspuns:

Dacă e televiziune prin cablu, nu merge netul, nu merge nici TV. Nu știam nici eu dar m-au lămurit când mi-au tras alt cablu de net.

| king5151 a răspuns:

Si eu am patit cu router-ul wifi 6

| Gândesclarece a răspuns:

In zona ta este revizie tehnica, o să își revină. Daca plătești mereu facturile nu înseamnă că nu se mai pot opri dacă lucrează sau sunt probleme de semnal. La fel și cu lumina o plătești, dar se mai ia curentul.

| akaanne a răspuns:

De ce nu suni la ei? Noi de unde să știm ce probleme tehnice are compania.