Cheama i pe cei de la cablu sa il reconfigureze ei, nu mai umbla tu ca acel router este proprietatea celor de la rds daca cumva ai abonament la rds, ca nu ai spus de la ce firma de internet ai router. Suni la firma unde ai abonament si faci o sesizare si vine acasa cineva de la firmă si il repară.
Ce arată indicatorul de rețea? (culoare, clipire)?
Ce arată indicatorul de nivel de semnal?
Nu am de unde să-mi dau seama; nu toți oamenii sunt la fel de pricepuți, iar tu ai uitat să menționezi aceste detalii când ai pus întrebarea.
Bun, odată ce am lămurit partea asta, mai rămâne o întrebare: ai cumva o limită de trafic (în sensul că traficul care depășește acea limită va fi restricționat ca viteză)?
Dacă nu, mai rămâne doar să iei eventual legătura cu suportul tehnic de la operatorul GSM la care ești conectat. Sau să duci router-ul la service, dacă nu e de la ei.