| IAR a întrebat:

Salut,
Am primit un mesaj de la Digi ca sunt programat la instalare si au si sunat ca schimba nu stiu ce cablu.
Am routerul meu sunt multumit de cablul vechi, aveti idee despre ce e vorba, pot sa refuz?

10 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Cablurile vechi, cu timpul, "imbatranesc" (se oxideaza si pierderile de semnal sunt tot mai mari).
Din acest motiv, cablurile vechi se schimba pe noi, optice, care (teoretic) au viata mai lunga, sunt mai usor de montat /folosit si costa si mai putin depanarea si intretinerea lor.

Si la mine au propus inlocuirea cablajului, dar deocamdata raman la instalatia originala (viteza "mica" de 100Mbps imi este satisfacatoare). Este adevarat ca, schimbarea cablului actual cu altul ar impune o serie de probleme tehnice (in cazul meu).

| GabiDumitrescu a răspuns:

Cel mai probabil te vor trece pe fibra optica. Nu ai nici un motiv sa refuzi.

| IAR explică (pentru GabiDumitrescu):

Chiar daca nu am nici un motiv, pot sa refuz?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru IAR):

Teoretic, da. Practic oamenii trec toata reteaua pe fibra si nu vei mai putea avea net, simplu. E ca si cum ai zice ca refuzi sa treaca reteaua de telefonie la 3G/4G/5G si sa inchida 2G-ul.

| Adrian5575 a răspuns:

Pentru ce servicii ai facut contract? Telefon fix, internet sau TV?

| IAR explică (pentru Adrian5575):

Contractul a fost facut acum 9 ani pentru tot, mobil, internet si tv si nu m-am programat nicaieri.
E posibil sa vrea sa reinoiesc contractul? (nu prea vreau sa-l reinoiesc, eu il platesc lunar dar nu vreau sa fiu legat de ei)

| Adrian5575 a răspuns (pentru IAR):

Cel mai bine suni sau te duci la ei si ii intrebi despre ce este vorba. Poate o sa fie mai bine daca schimba acel cablu. Contractul se face pe 1 sau 2 ani.

| NunuNini a răspuns:

Se baga cablu optic, alte cabluri noi. Toate: net, televizor, telefon. La mine in bloc asa s-au schimbat.
Presupun ca poti sa refuzi, dar trebuia sa spui cand te-au sunat.

| NunuNini a răspuns (pentru NunuNini):

Nu, nu se face alt contract.

| fluture156 a răspuns:

Îți recomand să nu refuzi. Este vorba de o îmbunătățire a calitații serviciilor. Probabil o sa schimbe si routerul, însă nu trebuie plătit nimic. Au făcut acest lucru în mai multe zone și e totul în regulă.