anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce limbaje se cer ca programator? Si pe langa aceasta c++/c# sau chiar c imi vor mai fi folositoare in acest sens. Sunt elev la un liceu specializat pe mate-info si am invatat mult c++ pe langa ce ne-a fost predat si sunt curios daca in afara de a face snake sau alte joculete in genul imi va mai fi defolos pe viitor.
Multumesc mult!
O zi faina

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
suntserios
| suntserios a răspuns:

Limbaje sunt multe care se cer. Pe primele locuri sunt
Java, C++, python, php, C, C#, JS. Tine doar de tine pe care din ele vrei sa te specializezi si te fel de programare vrei sa faci.

Un programator bun nu se poticneste intr-un limbaj de programare. Limbajul e doar o unealta prin care pui in practica niste principii ale programarii. Sintaxa o inveti oricand cu o documentatie buna pusa la dispozitie.

C/C++ e unul dintre limbajele care te ajuta sa intelegi cel mai bine bazele programarii, de aia se si fac in scoli si facultati.

C++ e unul dintre cele mai puternice limbaje de programare, crede ma, faci infinit mai multe decat snake si alte joculete.

| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Mersi mult! Oricum sunt foarte hotarat ca sa reduc orele petrecute la pc jucandu-ma sa le investesc on info.

1 răspuns: