| BlueSound a întrebat:

Salut,am un i5 de prin 2011 cred, cu o placa video dedicata nVIDIA geforce.de la un timp a inceput sa mearga foarte rau,asa ca l am curatat de praf si am reinstalat windowsul, doar ca mi-a instalat ca placa asrock hd grapich s, si nu merge nici de pe net sa iau drivere iar de pe cd nu mi le instaleaza.a doua problema este ca se inchide singur constant.il deschid si nu imi citește monitorul, sta 4 5 secunde si se inchide iar,si iar, are momente cand se deschide dar tot la fel, merge greu.coolerul de pe placa de baza nu mai e lipit de procesor fiindca nu am avut pasta izotermica sau cum se numeste, aveti idee ce as putea face si care ar fi rezolvarea problemelor?

Răspuns Câştigător
| John22121994 a răspuns:

Nu sunt eu mare profesor în așa ceva dar îți dau niște sfaturi care dacă l e faci s-ar putea să-ți rezolve problema. S-ar putea nu garantez.
Deci 1. Asigură-te că toate piesele sunt curate de praf.
2. Scoate toate piesele din placa de baza și asamblează-le la loc cu grijă și fi sigur că sunt toate în poziție corectă.
3. Schimbă pasta de la procesor. Nu contează cât timp are.
Poate să aibă și 2zile.
Dar să nu pui pasta multă dar nici puțină.
Pune doar cât să acoperi bine acel pătrat. Deci nu fă ciorbă acolo. Pui cât să acoperi bine suprafața.
4. Dacă culerul e vechi, ți-ași recomanda să-l schimbi.
Mai ales pentru un procesor i5, trebuie să ai un culer mai nou și cu putere.
5. Apoi după ce ai făcut asta, te asiguri că și restul pieselor sunt la locul lor bine înfipte acolo și gata cu unitatea.
6. Nu-ți forța procesorul. Adică nu fă neverlock. Lasă-l normal așa cum a venit el de la mama lui.
7. E valabil și pentru placa video nu da o forța. Lasă setările la low și fă-ți rezoluția la monitor decentă. Adică nu o da la maxim.
8. Instalează Windows 7.
Nu folosii Windows 8 sau 10.
Lasă PC sau laptopul sa respire mai ușurat.
Windows 7 nu cere mult deloc și un Windows ok.