| Transformice1 a întrebat:

Salut, am venit cu ceva mai multe intrebari.
1. Exista comenzi pentru kali linux pentru stergerea datelor ca ceilalti sa nu stie ca am fost acolo?
2. Daca avem aceste comenzi sunt cu ce ne ajuta vpn?
3. Sunt vpn pentru kali linux?
4. Pot face ca sa-mi schimb ip-ul la modul mai multe pe secunda, nu doar sa mi se puna ip de Germania de ex.?
Sunt incepator daca deranjez pe cineva poate pentru ca unele pot fi aberatii, imi cer scuze.

Răspuns Câştigător
| ziftode a răspuns:

happy
pentru real hacking nu gasesti documentatii, nu cu adevarat

iar toate documentatiile despre kali linux au o mica, chichita mica, care ti-o spun acum, pentru ca nu cred ca mai citesc multi intrebarea asta:

NU AI ACOPERIRE, DELOC!

ce inseamna asta: e ca ei au pus un system de hacking, cu o tona de tool-uri si cu o tona de documentatie pentru toate tool-urile, si nu sunt banati/blamati de nimeni pentru ca declara sus si tare ca e numai si numai pentru white hacking (adica ii sparg unuia sistemul, ii dau mesaj, si apoi el se, securizeaza si imi da bani ca i-am gasit gaura... asta se practica, pe internet, chiar acum, oficial)

DAR respectivul kali nu are nici un fel de sistem sau mecanism OARECARE care sa te acopere in caz ca faci black hacking, deci orice urma ai lasa, kali nu face absolut nimic sa o stearga

eu, fara falsa modestie, sunt asa de destept cat sa imi dau seama ce si de ce se intampla, insa nu m-am apucat niciodata de real hacking pentru ca nu ma cred atat de destept, cat sa si scap neprins happy

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

1. Nu poți șterge asa ușor chestii remote sau loguri se servere încât sa îți ștergi urmele.

2.vezi ce am scris la 1

3.vpn e VPN, te poți conecta la el de pe orice so

4.nu ai mai putea sa faci nimic dacă îți schimbi IP asa des. Dacă realizezi o conexiune către un server și ți se schimba IP ai terminat conexiune și o iei de la capăt

| ziftode a răspuns: