anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut.Dupa ce am trimis in service smart watch-ul,mi l-au trimis inapoi,spunand ca au schimbat placa de baza si capacul.Dar am aceeasi adresa pentru WIFI, Bluetooth precum si aceeasi serie.Am impresia ca nu au facut nimic cei din service.Este asa sau ma insel? Multumesc

8 răspunsuri:
| cfrtobias a răspuns:

Pai ce treaba are modem sau cum ai tu wifi? pe orice telefon sau laptop sau tableta cat n-ai schimbat wifi e la fel

| SomethingFunni a răspuns:

De ce nu ai cerut si placa de baza veche ca sa te asiguri?

Oricum, intrebarea e foarte grea, nu stim ce model de ceas ai si chiar daca am sti tot ai nevoie de un expert sa stii ce stream ai pe BLE sau daca nu cumva adaptorul are un fel de cache pentru informatiile de retea.

| venividivici2017 a răspuns (pentru SomethingFunni):

Am Galaxy Watch 46 mm.Banuiesc ca nu imi dadeau placa de baza chiar daca doream asa ceva.

| venividivici2017 a răspuns (pentru cfrtobias):

Nu le-am schimbat, dar am placa de baza.Iar pe placa de baza sunt majoritatea componentelor

| SomethingFunni a răspuns (pentru venividivici2017):

Daca ai platit ca sa ti se schimbe placa de baza, evident ca si placa de baza veche iti apartine.
Pentru Galaxy nu exista o unitate de stocare in afara mainboardului,
ori ti-au transferat datele, ori e aceeasi, ori poate nu au fost specifici cand au zis "schimbat placa de baza".

| venividivici2017 a răspuns (pentru SomethingFunni):

Am ceasul in garantie.Nu stiu ce sa cred fiindca nu au nici o reputatie buna.Multi se "plang" de ei, daca stii sunt ESD Service.

| cyberalex a răspuns:

Deferenta se vede în Mac Address (Wifi, Bluetooth), dar asta poate clonata și nu în adresa TCP/IP.

| venividivici2017 a răspuns (pentru cyberalex):

Am inteles, multumesc pentru raspuns.