| Puisorulfșy a întrebat:


Am o problema cu laptopul meu.
Am descarcat o aplicatie de pe chrome si cred ca din greseala am instalat un virus care mananca memoria de pe partitia C.
Ieri am avut 190gb liberi, iar azi am 30gb.
Nu as vrea sa reinstalez windowsul sau sa dau factory reset.
Am incercat sa rezolv problema cu Malwarebyte, Avast si CCleaner dar nu a mers.
Va rog ajutati-ma!

Răspuns Câştigător
| tpuuser999 a răspuns:

Memoria nu poate fi pur si simplu "mancata" de un virus. Descarca WinDirStat sau TreeSizeFree si uita-te cu ele ce foldere/fisiere iti mananca cel mai mult spatiu pe C (ar trebui sa fie de ordinul a zeci de Gb), dupa care le poti sterge daca esti sigur ca sunt irelevante. Cand le gasesti, poti intreba din nou pe TPU, pentru mai multe informatii.

O idee mai grava ar fi daca virusul ti-a redimensionat partitia C (adica acum nu mai are 190Gb ci are 50 sau mai putin... desi nu cred ca e cazul).

| Puisorulfșy explică (pentru tpuuser999):

Am o chestie pagefile.sys care ocupa 170gb.
Cum il sterg?

| Puisorulfșy explică (pentru Puisorulfșy):

Am umblat la system protection, setari avansate si la memoria virtuala am pus 1800000mb.

| iwefgOficiall a răspuns (pentru Puisorulfșy):

Modifica acel numar cu 4096 adica 4 gb si dai set

| tpuuser999 a răspuns (pentru Puisorulfșy):

(In caz ca nu ai rezolvat inca) Daca e doar asta, e simplu: Click dreapta pe My Computer -> Properties -> alegi din stanga sus de pe margine "Advanced system settings" -> Dai click pe primul "Settings" din fereastra noua care apare -> Dai click sus pe "Advanced" -> Click pe "Change" -> Selectezi "Custom size" daca nu e selectat, scrii 768 in prima casuta si 4096 in a doua, dai "Set" si dupa aia dai Apply si OK pe rand la toate ferestrele ca sa se salveze. La un moment dat o sa-ti zica sa restartezi, si dai OK.

E lung, dar nu foarte complicat. Sper sa rezolve problema si sa nu reseteze virusul valorile inapoi...

6 răspunsuri:
| DavidoffUser a răspuns: