|

Salut TPU. Am o problema cu routerul de la Telekom si anume routerul Huawei HG658, problema este ca nu mai emite internet desi beculetele de la "Internet" si "WLAN" sunt aprinse cu verde. La calculator si la Laptop in dreapta jos la acea iconita apare "Limited". Stiti cumva care ar putea fi problema si ce trebuie sa îi fac?

10 Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

Scoate routerul din priza pentru 1-2 minute, dupa care conecteaza-l inapoi.
Dupa alte 1-2 minute de "stabilizare" mai mult ca sigur va functiona din nou.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Bula):

Am incercat, nu merge.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru IulianSTF):

In acestcaz, deconecteaza-ti wi-fi de pe calculator /laptop pentru un minut si vezi daca apare pe lista wi-fi routerul tau. Daca apare, conecteaza-te din nou.

Daca nu apare router-ul tau pe lista, atunci suna la Serviciul Clienti sa verifice router-ul, eventual sa-l schimbe.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Bula):

Am facut si asta si apare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru IulianSTF):

Iti indica "conectat"?
Daca nu, verifica parola! Conteaza literele mici si mari!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Bula):

Scrie "Limited".

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru IulianSTF):

"Limited" inseamna ca aparatele comunica intre ele (se transmite si se receptioneaza protocolul de identificare), dar fluxul de comunicatii este oprit (nu este corecta parola).

Introduce CORECT parola de acces!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Bula):

Chiar crezi ca pana acum am pus parola gresita?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru IulianSTF):

Este tot posibil.
Deseori unii nu respecta exact minusculele si majusculele din parole, iar codurile binare sunt diferite pentru ele.

Daca nicicum nu te descurci, da telefon la Serviciul Clienti si cere-le ajutorul.
Ei au posibilitatea de a verifica intreaga retea, pana la calculatorul tau si te pot indruma direct ce sa faci (sau chiar rezolva de la distanta problema).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Vezi instructiuni utile pe linkul de mai jos:
Printre ele se numara: inchiderea si repornirea router-ului, deconectarea si reconectarea cablului de internet etc.
https://www.lifewire.com/resolve-connectivity-errors-in-windows-818232

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează