| ScortSyndicate90 a întrebat:

fratii mei happy, am un laptop inca in garantie care are 3 sau 4 ani garantie nu mai stiu ca o are extinsa si parca mai are 1 an sau 2! Ce voiam sa intreb, daca fac eu cu mana mea upgrade la ram pierd garantia? Sau garantia se pierde la orice dispozitiv fie ca e pc consola sau tel doar daca schimbi placa de baza placa video sau processor gen componente mai importante? Eu daca upgradez cu mana mea ram-ul si unitatea de stocate adica ii mai pun un ssd sau hdd sshd sau inlocuiesc unitatea de stocare curenta pierd garantia? Sau nu? Intr-adevar se pierde doar daca schimbi componente mai importante mentionate mai sus gen placa de baza placa video sau procesor? Va rog mult am nevoie de ajutor! Multumesc anticipat!

6 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

Nu se poate da un raspuns universal: unele laptopuri sunt construite special pentru a schimba foarte usor hard discul, la altele e chestia de intrat adanc cu surubelnita in ele, de ex. la MacBook-uri mai noi am inteles ca nici macar nu se poate schimba SSD-ul decat la service autorizat.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Depinde cum e garantia. Daca e pe componente s ar putea sa nu pierzi, daca e pe tot sistemul si la laptop in general asa e, pierzi garantia si daca desfaci un surub

Bula
| Bula a răspuns:

In termenul de garantie, orice interventie intr-un aparat trebuie sa fiefacuta de un service acreditat de producator.
Manoperele si eventualele modificari de configuratie trebuie sa fieconsemnate in certificatul de garantie!
In caz contrar, aparatul isi pierde garantia.

| NLS a răspuns:

Din câte știu eu, e cum a zis Bula când e vorba de un laptop.
Daca îl desfaci tu, pierzi garanția deoarece nu are garanție pe componente, precum un PC, ci per ansamblu.

Daca vrei Upgrade, vorbește cu vânzătorul.
Daca e vorba de pcgarage sau de un magazin local, ei sunt autorizați sa facă astfel de modificări.

| ScortSyndicate90 explică (pentru NLS):

Emag! Deci trebuie sa duc pc ul la ei ca ei sa imi faca upgrade-ul pentru inceput?

| NLS a răspuns (pentru ScortSyndicate90):

Scrie le un mail (departamentul tehnic, relații cu clienții, etc) și explica le ca dorești un upgrade în timpul garanției.
Fie trimit la producător, fie rezolva ei.