anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Si-a dat cineva comanda de iPad Air 4 sau are de gand? Imi doresc de mult un iPad, pentru desen, si sunt in dilema. Eu am strans bani de ceva vreme, dar nu imi ajung. Am cam jumatate. Sa fac un imprumut la banca pentru restul?(desi si mie mi se pare stupid sa te imprumuti pentru o tableta) Sau sa iau in rate(daca se poate)? Ca daca mai astept pana strang eu toti banii ma apuca Pastele cailor, din pacate. Tin sa mentionez ca sunt elev, nu lucrez momentan, de aceea aceasta problema. Banii astia sunt bani de buzunar stransi de multe luni deoarece nu i-am folosit pe prostii. Multumesc!

3 răspunsuri:
| NLS a răspuns:

Eu aveam nevoie de o tableta grafica, și cu 50 euro mi am luat XP-PEN Deco 01v2

Are și iPad ul avantajele lui, însă la bani putini Deco 01v2 e cea mai buna variata.
Cu puțin peste 100 euro au ceva și mai bun, Deco Pro M.
Pe lângă butoanele personalizabile, 8 la număr, are un scrool wheel dublu (are doua inele și funcție de joystick) pentru funcțiile de baza: pan, zoom, rotate. (Am fost foarte neinspirat ca nu am luat o pe aceea.)

https://www.camforpro.com/......eco-pro-m/

| anonim_4396 explică (pentru NLS):

Am avut si tableta grafica, nu am reusit sa o folosesc foarte bine. Totusi doresc iPad-ul pentru aplicatia Procreate, imi plac functiile si controlul, si desigur, o voi folosi si la toate celelalte lucruri la care se foloseste o tableta. Deocamdata sunt destul de sigur pe optiunea mea, in urma cautarilor, dar merci mult!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bv