| Mirris a întrebat:

Stie cineva cat m-ar costa sa reparatia difuzorului unui telefon Huawei p8 lite? Am si garantie deoarece am luat telefonul pe abonament de la orange.Il pot repara la Orange? Multumesc.

Răspuns Câştigător
| George963 a răspuns:

De obicei garantia este de un an. Daca nu a trecut un an de cand ai telefonul il duci la Orange, iar cei de acolo il vor trimite in service si il vor repara.Asta nu te costa nimic. Daca a trecut perioada de garantie va trebui sa platesti daca vrei sa ti-l repare la Orange.

11 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Bună! Garantia nu acoperă defectiunile provenite ulterior din vina ta, deci ei cand ti au dat telefonul mergea da? Defectiunea a apărut pe parcurs, mai exact spune ne ce s-a intamplat, ai scapat telefonul pe jos, a intrat apă in el? Ca asa singur nu se defecteaza difuzorul.

| Mirris explică (pentru CristiDinBucuresti):

Difuzorul nu mai functiona asa ca am repornit telefonul si surpriza acum functioneaza.Probabil ca e de la ei sa nu mai zic ca se inchide si se redeschide fara sa ii fac nimic odata la 2-3 luni.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Mirris):

Nu este de la ei, este din cauza telefonului, daca esti sigură ca tu nu l ai stricat, du-te cu el si cu toate accesoriile lui, cutie incarcator si roaga i pe cei de la Orange sa ti dea altul.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Îl poti repara oriunde nu numai la Orange ca si cei de la Orange nu il vor face gratis, iar o reparatie costă intr e 50 si 100 lei depinde de servisul unde il duci, si dureaza c am o oră sa i ti schimbe difuzorul, doar daca au difuzoare originale sau compatibile cu al tau.

andreia67
| andreia67 a răspuns:

Garantia in mod normal este de 2 ani. Daca este in garantie nu te costa nimic doar ca trebuie sa o faci la serviceurile agreate care sunt scrise pe certificatul de garantie.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru andreia67):

Vad ca nu cunosti exact, garantia nu acoperă decat defectiunile din fabrică, ori la ea nu a fost defect telefonul cand l a cumpărat, ca daca era asa il schimba pe loc cu altul bun, ea a cauzat defectiunea si acum vrea sa il faca gratis in baza garantiei, numai ca nu se va puteA.

| andreia67 a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Daca a intrat apa in el sau e deformat mecanic evident ca nu, eu spuneam ca orice defectiune aparuta care nu este din vina utilizatorului se rezolva pe garantie.

| Mirris explică (pentru CristiDinBucuresti):

Atunci cand am facut abonamentul mi s-au dat doua telefoane stricate si am facut drumuti du-te-vino ca apoi la al treilea sa fie bun.

| RAY a răspuns (pentru Mirris):

Ce iai facut la telefon?

| Mirris explică (pentru RAY):

L-am repornit si acum functioneaza difuzorul.

| DeathIncarnate a răspuns:

Pai daca este in garantie eu zic sa incerci sa-l duci la ei prima data si vezi ce spun.
Eu am „ars" procesorul si toata lumea imi spunea ca o sa platesc eu daunele (pana sa-l duc la garantie), iar acolo surpriza...l-au facut ei.