|

Suntem abonati la Telekom pentru televiziune si avem patru recievere. De azi dimineata am observat ca doua dintre ele nu mai merg. Pe fiecare canal apare eroarea "Nu sunteti abonat la acest canal" chiar si la canalele la care suntem abonati. Ciudat este ca recieverul meu este in regula iar al patrulea nu l-am putut verifica pentru ca este intr-o camera geroasa pe care o folosim doar primavara si vara. Care credeti ca ar putea fi problema? Am incercat sa le repornesc si sa scot cardul si sa il bag inapoi dar nimic... Desi eu sunt cea care repara telefoane si televizoare, sunt depasita de situatie.

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Apelati la specialistul (tehnician) pentru asistenta tehnica de la firma TELEKOM si sa vina la domiciliu sa vada problemele de la receivere si apoi el sa faca legatura cu Bucurestiul prin telefon!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Suna direct la Telekom si explica-le problema exact asa cum ne-ai explicat-o noua. Semnalul cum vine? Prin satelit sau prin internet?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Am sunat la ei si am resolvat. Va multumesc, dragilor. happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Este posibil sa nu fie problema de la receivere ci sa fie de la TELEKOM.
Incearaca sa suni la ei la relatii clienti si te vor lamurii cu siguranta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru danutz2006):

Am aruncat o privire mai atenta si am observat ca la recieverul meu, singurul care mai functioneaza nu mai merge Dolce Info. Nu sunt sigura de unde este problema totusi. O sa incerc sa sun mai tarziu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează