| Aurel100009 a întrebat:

Undeva intr-o casa unde nici nu locuiesc mai vin pe acolo, acolo in casa a ramas un televizor vechi crt si m-am gandit sa il pun in functiune l-am conectat la un digital converter box si la o antena si functioneaza prinde alea 12 posturi tvr, singura problema este ca vede doar
alb-negru posturile si televizorul este color si cand apas pe butoanele alea care sunt pe televizor cand apare volumul, luminozitatea, contrastul, numarul postului, alea apar color si daca deconectez digital converter box de la televizor, apare imaginea aia statica tot color, inseamna ca televizorul ii perfect functional si prinde color, doar ca nu prinde programele color de la acel digital converter box, ce poate sa aiba? M-am uitat si prin optiuni prin setari si nu apare nicio optiune cu culoarea si ii conectat printr-un cablu scart la digital converter box, o singura data pentru o secunda s-a facut imaginea color, nu stiu cum pentru o secunda programele au devenit color doar o singura data pentru o secunda, ar trebui sa incerc sa conectez acel digital converter box cu un adaptor hdmi to scart la televizor? Conectez un cablu hdmi la digital converter box dupa la un adaptor si la adaptorul ala conectez cablul scart care vine conectat la televizor, ca sa conectez cumva televizorul prin hdmi la acel digital box

30 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Pentru a se vedea color, ambele aparate (gecodorul si TV-ul) trebuie sa functioneze pe acelasi norma de culoare (PAL /SECAM /NTSC).
Verifica norma de functionare la ambele aparate!

| Aurel100009 explică (pentru Bula):

Nici nu am cum sa verific nu am nicio optiune prin setari ce dracu

| Bula a răspuns (pentru Aurel100009):

Verifici pe internet, dupa modelul fiecaruia.

| mihai69 a răspuns:

Cu sau fără adaptor, e posibil să vezi tot a/n.
Ori ai un contact prost (cel mai probabil), ori nu ai ales norma corectă la tvbox (PAL).

| Aurel100009 explică (pentru mihai69):

Nici macar nu am nicaeri optiunea aia la tvbox