| TamplaruAnisoara a întrebat:

Am abonament la Orange in care am primit si un telefon Orange Rise 31. Din clipa in care am primit telefonul am avut probleme si după 6 zile am anunțat magazinul care l- a trimis la București pentru reparații. Dar in continuare întâmpin aceleași probleme. Când il resetez îmi intra de fiecare data o cartela noua si daca import contactele de pe ea aceste sunt in număr de patru, aceleași care sunt si pe cartela mea dar fara lacat adică nesecurizate (sunt ce patru contacte Orange Info).
De asemenea am vrut sa îmi deschid contul My Orange dar nu mi se permite, după ca îmi scriu adresa de email si parola constat ca Aplicația este blocata. Daca intru la cele trei puncte si apoi la informatii apare o notificare care ma anunța ca aplicația este blocata.
Așa am primit telefonul, Bucureștiul a schimbat de la magazin doua salariate la reclamația mea, dar nu si telefonul. Studiind pe internet am ajuns la concluzia ca l-am primit clonat gata. Întrebarea mea este daca as putea sa primesc un alt telefon in locul lui si ce ar trebui sa fac? Va mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| antimulte a răspuns:

Telefonul fiind in garantie, in caz ca apar probleme cam asa vine ordinea remedierii: reparatie daca se poate, daca nu se poate repara atunci se inlocuieste, si in ultima instanta se returneaza banii. Daca ei zic ca l-au reparat si nu au facut asta, mergi mereu si cere sa il repare cum trebuie sau inlocuirea. Mai poti apela si la OPC.

| TamplaruAnisoara explică (pentru antimulte):

Reparațiile se fac la București,eu locuiesc in județul Alba. Ca sa trimit telefonul la reparat,trebuie sa o fac prin magazinul unde mi-am făcut abonamentul. Daca ajung la ei pot stopa clonarea înainte de al trimite, si când il primesc o pot activa din nou. Mai este o salariata care a fost si in momentul când am încheiat contractul. Nu este străină de problemele care întâmpin. După ca a fost înlocuita salariata care a întocmit contractul, m-am plâns celeilalte de ceea ce întâmpin, si mi-a cerut telefonul puțin, in momentul in care a pus mana pe el a intrat o notificare, ea a înlăturat pictograma ca sa nu vad eu ce notificare am primit. Am intrebat-o dar nu mi-a răspuns,in schimb a zis ca nu știe ce probleme sunt cu telefonul. După această faza, tastatura telefonului meu nu mai este ca înainte. Când ating tastele ele se vad dintr-un cadru care le ridica mai sus de degetul meu,așa ca cel care a clonat telefonul poare citi cu ușurință tot ceea ce testez chiar si atunci când scriu parole. Daca am vorbit cu angajat a politiei, mi-a spus ca " asta e tehnologia". M-am dus a doua ora la politie si am vorbit cu un alt salariat, care mi-a zis ca "nu- ti ajunge ca au fost date afara, de ce mai vrei sa depui plângere?" Oare, Agenția Națională pentru Protecția Consumatorului sa ma poată ajuta?

7 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Mă mir ca au schimbat două salariate la cererea ta. Iti schimbau si telefonul daca cererea ta era indreptatită.

| TamplaruAnisoara explică (pentru darrio2007):

Nu la cererea mea! După ce am discutat la telefon cu Bucureștiul, una a fost înlocuita si având aceleași probleme si după ce a u schimbat-o, m-am plâns din nou la București si au schibat-o si pe cea care a fost angara in locul ei. Întrebând după șase luni pe salariata care era de fata când mi s-a întocmit contractul, unde este persoana care mi-a întocmit contractul, mi-a spus ca este in concediu. De șase luni tot in concediu, am întrebat eu. Răspunsul a fost :da! Adevărul este ca Bucureștiul vede toate setările din telefon, chiar daca aplicațiile sunt ascunse. Administratorul telefonului meu era Ro Orange, dar acum nu mai figurează nici un administrator la mine pe telefon, sunt restricționata.

| antimulte a răspuns:

Reclamatie la anpc, politia trateaza cu indiferenta astfel de probleme. Reclamatie, chiar online se poate, dar trebuie scanate toate documentele, contractele, bonuri fiscale etc. Mai ales daca telefonul e platit si nu primit gratis, se rezolva cu anpc.

| doru1ilie1 a răspuns:

Poti suna la ei la nr
300