| temani2008 a întrebat:

Am achizitionat recent (de 4 zile) un Huawei P20 Pro, a aparut o zgarietura pe senzorul de amprente si dintr-o data nu mai merge (dupa ce am avut timp de 3 ani telefon cu amprenta trecut prin multe belele). Ideea este ca am achizitionat de pe un site pe care mentioneaza garantia la producator si ca se rezolva orice problema in service-ul mentionat in garantie (am 2 trecute acolo). Problema mea vine din faptul ca Huawei spune ca produsul sa fie cumparat din reteaua de distribuitori autorizati, nu se numara printre acestia. Pe de alta parte, cand verific pe site-ul lor garantia este activa si am si VIP deci ei mi-o recunosc. Ce e de facut in sensul asta? chiar nu mi se pare normal ca la un telefon original, verificat, care apare oficial pe site-ul lor sa se strice senzorul in mai putin de o saptamana (sa zicem ca zgarietura nu m ar deranja daca ar merge amprenta) si sa nici nu poata fi reparat sub garantie cel putin beneficiind de vip din pricina distribuitorului. Mentionez ca site-ul intermediar are scris in rubrica despre garantie ca este importator si vanzator autorizat iar cand verific telefonul pe site-ul Huawei apare ca fiind destinat vanzarii in Romania, doar ca site-ul respectiv nu este printre distribuitorii din lista lor. Pot sa amenint cu protectia consumatorului in cazul in care nu gasesc o solutie? Retur cred ca nu mai pot face fiind zgariat senzorul - desi sincera sa fiu, de scapat sau atins mai brutal nu a fost cazul. Daca ajuta cu ceva site-ul este GIESEM, i am verificat adresa si toate cele ca sa ma asigur ca nu imi cumpar un fals si telefonul chiar e original, nu m-am asteptat sa fiu nevoita sa verific si reteaua de distribuitori si alte lucruri asa marunte...

2 răspunsuri:
| ZoLd a răspuns:

Ai incercat sa stergi amprentele vechi si sa bagi din nou?

| temani2008 explică (pentru ZoLd):

Da, nu mi detecteaza absolut nimic... iti dai seama ca nu m-as complica daca as vedea ca merge cumva, dar la banii dati am pretentia sa mearga amprenta...