| SingleForOne a întrebat:

Am spart un telefon xiaomi, l-am dus la service, dar touchscreen-ul a inceput sa dea erori mari si am observat ca se agraveaza de la o zi la alta. Mai poate intra repararea touchscreen-ului in garantie, de la service-ul respectiv? Sau sa fie o problema din sistemul telefonului? Dupa 1 an si 3 luni sa dea asa mari erori?

5 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

Dacă problema touchscreen-ului a apărut după ce l-ai luat de la service, atunci repararea touchscreen-ului intră în garanție.
Contractezi OPC-ul din judetul tău (prin telefon/email) dacă service-ul nu vrea să îți rezolve problema. Păstrezi chitanțele și facturile, deoarece OPC-ul va avea nevoie de ele.
Dacă OPC-ul descoperă că problema este la tine, nu te va amenda; ci doar îți va spune că service-ul nu este obligat de lege să îți repare telefonul gratis.

Dar dacă problema era apărută înainte de a ajunge telefonul la service, atunci tu suporți costul reparației. Un ecran de Xiaomi costă în jur de 300 lei (cu manoperă cu tot).

| SingleForOne explică (pentru anonimg):

650 lei, la service-ul din orasul meu, cel mai bun din oras...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ai făcut prostie pentru ca l-ai reparat. Eu îl reciclam si cumpăram alt telefon. La ăia 650 lei mai adăugai ceva și cumpărai altul nou.

| SingleForOne explică (pentru anonim_4396):

Nu-mi permit sa pierd informatiile din telefon asa rapid...

| User252426 a răspuns (pentru SingleForOne):

Îți poți copia informațiile cu programe pe Windows 10