| andreeamacinic a întrebat:

Am nevoie de ajutor! De cateva zile, cand incerc sa instalez sau sa dezinstalez o aplicatie pe telefon de pe Magazin Play mi se inchide telefonul. Nu stiu ce sa mai fac. Mentionez ca am Samsung Galaxy Grand Neo. S ar putea sa fie virusat ceva? Cine poate sa ma ajute, va rog! Multumesc!

Răspuns Câştigător
| xXAlphaXx a răspuns:

Da-i o resetare la datele din fabrica a telefonului,dar inainte sa faci asta muta contactele pe SIM sau pe PC, muzica, pozele, filme si ce ai tu important pe telefon deoarece daca il resetezi fara sa faci back-up la astea, le vei pierde pentru totdeauna!

2 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-i9060-galaxy-grand-neo/

http://www.tsar3000.com/....../index.php

http://www.hard-reset.org/......ard-reset/

Vezi şi metodele de la linkul :
http://androidflagship.com/3217-fix-damaged-bricked-android-device

ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...

Dacă NU reuşeşti să rezolvi problema, atunci trebuie să mergi cu telefonul la un Service.


Toate cele bune.

| xXAlphaXx a răspuns:

Muta-le pe PC