|

Bună, am o problemă cu telefonul și nu pot să zic că este recentă. Are vreo 3-4 luni, dar pe zi ce trece se agravează. Am un Samsung a6 2018, l-am cumparat anul trecut in august deci nu as putea zice ca e vechi. La inceput nu am avut nicio problema cu el, nu mi s-a blocat pana acum deloc, in schimb am probleme cu bateria. Intr-o zi am observat ca il aveam conectat in priza si nu incarca, adica foarte greu, 3% in 10 minute. Am schimbat priza, am schimbat intr-un final si cablul. Totul bine si frumos, parea ca asta ar fi fost problema. Dar nu. Acum imi incarca normal, dar bateria se ducea extrem de repede. Adica nu l foloseam si deja 20% se ducea. L-am avut inchis pentru 10 minute, si s-a consumat 10% baterie, nu mi explic cum. Intr-o alta zi am ramas cu 0% baterie, si a stat asa 10 minute. Efectiv aveam 0 baterie si telefonul inca nu se inchisese. A avut o perioada cand a incetat, i am dat un reset, evident ca baterie tot in prostie se ducea. Astazi l am bagat la incarcat (telefonul era complet descarcat), l am conectat la incarcat si am primit "avertizarea" verificati starea conexiunii incarcatorului.

Acum pot spune din start ca nu incarcatorul este problema, am incercat si cu altele si e aceeasi poveste, mufa telefonul nu este stricata sau slabita, am verificat si in alte prize. Virusat nu e.

Ma gandesc ca poate a venit din fabrica cu aceasta boala laughing. Acum voi ce spuneti sa fac? L-am cumparat din flanco si inca am garantie la el. As putea sa l duc sa mi rezolve problema? Eu as spera ca totusi sa nu ceara bani, avand in vedere ca nu e cauzata de mine problema, nu e spart, am garantie. Si daca mi l-ar lua, cam cat timp ar dura?

Si o ultima intrebare si va las, ideea e ca am o folie de sticla pe el, si e ciobita ce i drept intr-un colt(doar folia), ar putea comenta ceva, cum ca l-am scapat si ar fi vina mea? Repet, nu e laughing

Multumesc!

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Telefonul asta e un fail. Eu nu am probleme cu bateria ci cu semnalul, la net am semnal full dar daca vreau sa sun pe cineva nu pot, niciodata. Si nu poate sa ma sune nimeni din aceeasi problema. Inca incerc sa imi fac timp sa il duc la garantie ca ma calca pe nervi.
Mergi si tu cu al tau, e clar ca a venit el defect, o sa ti-i repare sau cel mai probabil o sa iti dea altul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Dacă e in garanție de ce nu il duci?
Iei folia de sticlă jos, stergi cu grijă display și il duci la garanție.
Telefonul e o castană, însă dacă tot ai cheltuit banii măcar să ți-l repare.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

" am schimbat intr-un final si cablul."
... Mda, se pare că l-ai schimbat cu unul de 2lei, adică: firele din el sunt foarte subțiri și nu suportă amperajul (cu cât bateria este mai încărcată cu atât amperajul creste pentru că trebuie să fie întotdeauna mai mare ca în baterie altfel curentul nu poate întra în baterie și se pierde) ba poate cablul tău este și lung... asta este un altfel de a pierde curent. Toate adunate, și bateria ta se strică.
Dacă le duci și încărcătorul la cei de la magazin atunci ei sigur nu se vor lua de protectorul spart.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează