| Adeeeeeeee a întrebat:

Am un Samsung galaxy grand prime. Am dat comanda de vreo 2 zile si am probleme cu semnalul. Acasa la mine nu am semnal desi stau la bloc si nu am mai avut problema asta. Nu e de la cartela sigur, ma poate ajuta cineva?

6 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Fii sigura ca nu-i de la cartela dar poate fi de la telefon si atunci trebuie trimis in reparatie dar poate fi si de la provider. Nu stiu la cine esti (DIGI, Orange, Vodafone) si trebuie sa iei legatura cu ei.
Ia cartela de la tine si pune-o la alt telefon. Daca face la fel e providerul.

| CPAElites a răspuns:

E de la telefon....Nu va inteleg, cumparati telefoane de proasta calitate la suprapret...

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,

Iti recomandam resetarea telefonului, la setarile initiale din fabrica, iar daca situatia persista este necesar sa mergi la un magazin Orange, impreuna cu factura de achizitie si certificatul de garantie pentru verificari.

O zi buna,
Orange Helper

| Adeeeeeeee explică:

E pe Orange. Cartela e buna. Problema e cu telefonul.

| Adeeeeeeee explică:

L-am resetat si degeaba.

| Adeeeeeeee explică:

Nu e de proasta calitate si nici la "super pret"