| Anastasia324 a întrebat:

Cand pornesc datele mobile acestea nu se activeaza, ma puteti ajuta?

5 răspunsuri:
| Catrice a răspuns:

Închide si deschide telefonul. Daca nu primești un mesaj in care zicre de configurări de net, atunci ori telefonul e de vina, ori cartela.

| aditimus a răspuns:

Ai incercat un update al telefonului?
daca nu merge nici asa apeleaza la un service.

| random1620 a răspuns:

Incearca sa repornesti telefonul. Daca nu apeleaza la un service.

| Lorastan123 a răspuns:

Suna la serviciul de clienti acolo te vor ajuta sau sa verifici la setări la date mobile sau la cautare rețea și o să vezi. Baftă!

| Jessy19 a răspuns:

Buna! Incearca sa intri in setarile telef, apoi conexiuni, retele mobile si intra la nume puncte de acces, ceva de genul...setarile difera de la un tel la altul si acolo o sa-ti arate daca datele mobile sunt active pe cartela actuala. Sper sa te ajute raspunsul happy