| AnaLarisa a întrebat:

Daca duc telefonul la service pentru a reinstala soft-ul, trebuie sa prezint garantia daca nu vreau sa platesc? Si cam cat timp dureaza la un Orange Store?

Răspuns Câştigător
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

DA, o persoană destul de "descurcăreaţă" ( NU neapărat calificată ) îl poate resofta şi acasă DACĂ găseşte softul potrivit pe net şi dacă NU este necesar un cablu special ( evident, să NU fie codat pe Orange deoarece acelea au un soft special; spre ex. Orange Stockholm ).

Deci, depinde şi de tipul telefonului...

O seară frumoasă.

8 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Reinstalarea softului se efectuează în Garanţie ( fără plată ) DOAR dacă se constată că are un DEFECT/problemă din fabrică ( dacă aşa l-ai cumpărat ).

Şi, în acel caz este NECESAR să ai Certificatul de Garanţie + Factura ( iar unii cer şi actul de identitate al cumpărătorului ).

Durata este în funcţie de cât de "aglomerat" este Service-ul, depinde de volumul de lucru...

Toate cele bune.

| AnaLarisa explică (pentru bursuc001):

Asta inseamna ca instalarea se poate efectua in cateva minute, daca Service-ul este liber? Si as mai avea o intrebare: un om priceput in telefoane poate reinstala soft-ul, chiar daca nu lucreaza la un Service?

| stlucian a răspuns:

Daca ai garantie/factura/bon fiscal ei sunt obligati ca in termen de 2 saptamani(14 zile) dela predarea aparatului sa-ti rezolve problema GRATIS daca defectiunea tine de un defect de fabricatie!
Daca dupa 14 zile nu s-a rezolvat problema poti cere inlocuirea telefonului(cu o plangere la protectia consumatorului).
AI GRIJA sa-ti dea un bon cu data preluarii telefonului! Doar cu el te poti duce la protectia consumatorului.

PS Service-urile se cam feresc sa aiba reclamatii acolo(Le strica imaginea)si daca nu rezolva o sa-ti dea o dovada pentru magazinul de unde l-ai cumparat pentru inlocuirea acestuia(in cel mai rau caz)s-au cel mai bun! Daca defectiunea se repeta in garantie poti solicita din start inlocuirea produsului!

| AnaLarisa explică (pentru stlucian):

Hmm, nu cred ca dureaza asa de mult.

| AnaLarisa explică (pentru bursuc001):

Multumesc pentru raspuns.

| stlucian a răspuns (pentru AnaLarisa):

Eu am raspuns pentru termenul MAXIM prevazut de lege!
Sa dea Dumnezeu sa fie intr-o ora! thumbs up

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns (pentru AnaLarisa):

Cu plăcere!

Toate cele bune.

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Reinstalarea softului se poate face si gratuit, daca telefonul se afla inca in perioada de garantie si daca prezinti Certificatul de garantie si factura fiscala de achizitie. In privinta timpului, intr-adevar solicitarile sunt rezolvate in functie de incarcarea din magazin.
O zi buna,
Orange Helpers