Este un singur mod de a afla, te duci la garantie si prezinti problemele telefonului, vei primi un formular pe care iti scrii numele, adresa, numarul de telefon parca si undeva problema sau motivul pentru care vrei sa trimiti telefonul in service deoarece telefonul va fi trimis in service si abia cand se intoarce din service vei sti cu exactitate daca da sau ba Cel ce lucreaza in magazinul la care predai telefonul probabil nu stie cu exactitate cand reparatia este acoperita de garantie si cand reparatia nu este acoperita de garantie
Uite, asta este unul din motivele pentru care prefer sa ma duc eu la Domnul/Doamna de la care cumpar sa-l ridic personal, sa-l testez acolo decat sa-l primesc prin curier, curierul se grabeste, pana deschizi cutia pana nu stiu ce, ai dat banii si pa, curierul pleaca, ramai cu telefonul, vanzatorul isi primeste banii si nu-l mai intereseaza de tine, cam asa sunt 40-50% din cei ce vand telefoane si alte alea cu mici defecte nu le precizeaza, te lasa sa le afli tu
Cati bani ai dat pe telefon? Pentru ce l-ai luat? Cum ai de gand sa-l folosesti? Iti voi spune exact ce poate si ce nu poate, am avut sansa sa-l testez in-depth, destul de bine!