| heyitsme22 a întrebat:

Eu mi-am cumpărat un alt telefon și i-am pus cartela SIM de la telefonul vechi.Ideea e că l-am cumpărat în rate și am mai primit o cartelă și sincer n-am înțeles pentru ce e.Am pus și a doua cartelă și nu puteam nici să primesc telefoane,nici să sun așa că s-a dus tata cu telefonul la reparat. Când a venit, am introdus codul PIN de 3 ori greșit și mi-a arătat acolo să introduc codul PUK.Nu am mai avut chestia aia cu PIN-UL și PUK-ul așa că am sunat la 1234 și am aflat PUK-UL.L-am introdus și pe urmă mi-a arătat să introduc noul cod PIN.Am introdus un alt cod, la întâmplare și l-am mai introdus încă o dată.Nu a mers și am încercat de 5 ori.Nu știu ce am greșit, problema la mine e că nu merge niciun PIN și mai am 5 încercări și mi se blochează cartela SIM.Cred că am făcut prostie că am pus și a doua cartelă.Mă puteți ajuta,vă rog? Sper că ați avut răbdare să citiți și sper că ați înțeles ceva pentru că eu nu sunt bună la explicat.O să țin cont de toate răspunsurile,poate dau și fundă, e prima dată când scriu o întrebare pe TPU și nu prea știu cum e.Vă mulțumesc anticipat și aștept cât mai multe răspunsuri(și nelămuriri dacă aveți). Paaaa

Răspuns Câştigător
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Telefonul era nou tu ai pus cartela de la telefonul vechi, ce cartela era? Orange, Vodafone digi telekom? La telefoanele noi cartelele sunt de dimensiuni reduse decat la vechile telefoane, deci i ti trebuie cartelă microsim, ei cand ai cumparat telefonul au avut promotie ofertă la cartelă, de aceea tu ai primit cartelă in cutie, daca nu sti cum sa il folosesti mergi in magazin de unde l ai cumparat si te ajută ei, fiind nou i ti monteaza ei cartela o activeaza ei, nu tu si tatal tau care nu stiti nimic, acum ai ars cartela ca ai bagat de 5 ori codurile gresite pin si puk, si ai introdus cod la intimplare cum de ti a trecut asemenea tîmpenie in cap, fiecare cartelă sim are codul ei de activare nu pui tu din cap aiurea, ai zis ca s-a dus tatal tau cu telefonul la reparat, telefonul trebuie dus la garantie la firma de unde l ai cumparat, daca l ai luat de la Altex, Flanco, media galaxy, magazinele Digi, acolo te duci cu telefonul, cu cutia si accesoriile cu factura si ei o sa il repare. Din ce magazin ai cumparat telefonul? Ce marca este telefonul? Si telefonul tau vechi, pe ce numar este? Vodafone, Digi, Orange?

| heyitsme22 explică (pentru CristiDinBucuresti):

În primul rând îți mulțumesc mult pentru răspuns.Eu am avut J5 2017 și am avut cartela de la Telekom, acum mi-am luat A30s și i-am pus cartela aceea.Ai dreptate, chiar am fost tâmpită, dar acolo zicea să introduc NOUL PIN, de la a doua cartelă am încercat să-i pun PIN-UL și nu a mers, deci nu prea știu ce să fac.Telefonul l-am cumpărat din Telekom din Carrefour Orhideea, marca Samsung și telefonul meu vechi(adică ăsta de pe care scriu acum)e tot pe Telekom.Probabil o să mă duc cu el în magazin că altceva nu știu ce aș mai putea face.Mulțumesc încă o dată pentru răspuns!

2 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Buna, telefonul tau ăsta nou este codat pe Vodafone, de aceea nu merge in alta retea.

| heyitsme22 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Serios? Eu îl am pe Telekom, dar probabil nu merge pentru că sunt amândouă în aceeași rețea. Oricum, o să scot a doua cartelă ca să rămân cu prima mea cartelă SIM și sper să nu mai îmi spună să pun vreun cod.Mulțumesc pentru răspunsuri.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru heyitsme22):

Incearca in telefonul nou o cartela Vodafone, sau uita te ce cartelă ti au dat ei cu telefonul in pachet, ce scrie pe cartelă?

| heyitsme22 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Nu mai e nevoie.Am rezolvat.Am scos a doua cartelă și acum a revenit totul la normal

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru heyitsme22):

Super, mersi pentru fundă

| heyitsme22 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Cu plăcere.Și eu îți mulțumesc că mi-ai răspuns