|

Buna! mi-am cumparat un Samsung Galaxy Ace de pe eMAG ieri si deja am sesizat unele,, defecte'':

1. Dupa nici 20 de minute de utilizare bateria si tot telefonul se infiebanta foarte mult,

2.L-am incarcat si dupa nici 1 ora de utilizare intensa bateria era 0 in conditiile in care nu am instalata nicio aplicatie.

3.Desi am net de pe sim nu-mi descarca nimic de pe net si imi spune ca nu se poate face conexiunea la internet(desi am setata chestia cu Orange)deci nu pot descarca nicio aplicatie.

4.La utilizarea bateriei imi spune ceva de,, radio celula''-40%

5.La harta imi arata ceva vag pe cand prietenilor mei care au telefoane mai slabe le arata pana si casa.

6. Daca primesc apeluri cealalta persoana nu ma aude in timp ce eu aud doar franturi din voce.

7. Daca vreau sa intru pe net imi ia cel putin 2 minute sa se incarce-prietene mea care are o varianta mai slaba intra in cateva secunde.



Deci? e ceva normal sau ar trebui sa ma sperii?

6 Raportează Evaluează
6 răspunsuri:
| a răspuns:

Schimbă categoria. happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Hă hă e făcătură.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut,

Pentru a te putea conecta la internet trebuie sa ai setat telefonul conform tutorialului de aici: https://:///....../din_src/1

O zi buna,
Orange Helper

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

E grav...Aruncă telefonul, strânge tot într-un bagaj şi pleacă în altă ţară...









Telefonul tău încearcă să te ucidă! Fugi cât mai poţi!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut,

" Ne pare rau ca intampini probleme cu produsul achizitionat de la noi. Pentru rezolvarea situatiei te rugam sa trimiti gratuit telefonul la service-ul nostru prin serviciul de pick up and return: http://info.emag.ro/garantii-si-service/25 sau sa-l aduci la unul din Showroom-urile noastre.

Echipa eMAG

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut,

Ne pare rau ca intampini problem cu produsul cumparat de la noi, insa pentru rezolvarea situatiei te rog sa ne trimiti gratuit telefonul la service prin serviciul de pick-up&return http://info.emag.ro/garantii-si-service/25 sau sa-l aduci la unul din Showroom-urile noastre.

Echipa eMAG"

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează