| GheorghiuIoana a întrebat:

Pe data de 19.04 mi s-a stricat microfonul de la telefon (Nu se mai auzea deloc atunci cand vorbeam cu cineva). Am un Samsung Galaxy S5. L-am dus de unde l-am luat (La Emag), el fiind in garantie. L-au trimis la Bucuresti la un Service numit Depanero. Nu am mai apelat pana acuma la ei. Mi s-a dat un termen de 15 zile pentru reparatii. Voi ce ziceti? Sunt seriosi cei de la Depanero?

Răspuns Câştigător
| CristianCRS a răspuns:

De Depanero nu stiu sa iti spun daca sunt seriosi, dar de Emag pot sa te asigur ca vor face tot posibilul sa iti rezolve problema, asadar daca nu se poate rezolva in service iti vor inlocui telefonul.Asadar oricum ar fi o sa ai un telefon perfect functional.happy

1 răspuns:
| TheCosmin02 a răspuns:

E vina celor de la eMAG ca aia in loc sa il trimita la Samsung care se pricep la asta ca doar e telefonul lor le-au trimis la depanero.

poti suna la iei sa intrebi de ce nu mai vine telefonul.

dar nu prea sunt seriosi astia de la eMAG ca sieu am avut ceva gen si tot la fel au facut laughing