|

Buna seara.

Acum 2 zile mi-am pus 6€ credit pe telefonul mobil. Cand am vrut sa imi activez optiunea cu minute de 6€, mi-a aparut un msj cu " Indisponibil momentan. Te rugam sa incerci mai tarziu"

Mentionez ca e a 3-a zi in care nu ma lasa sa convertesc creditul in minute. Am incercat si cu 5€ credit, si imi spune acelasi lucru. Ce ar trebui sa fac?

4 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Suna la serviciul clenti 444 si vorbeste cu un operator el te poate ajuta sigur.

3 răspunsuri:
| a răspuns:

Daca ai vreo problema la incarcare, trebuie sa mergi la dealerul firmei respective si spune-i ce problema ai si o sa te ajute si o sa va explice cat mai bine, chiar pe intelesul tau procedurile! ( vezi ca daca cartela SIM nu e expirata) Vezi ce spune, ca poate ca nu ai incarcat cartela la timp! Ai incercat sa formezi asa: *122* codul de reincarcare #(pentru Orange) unde codul de reincarcare trebuie scrisa cu cifrele intregi (unite).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poate ai pornit datele mobile dupa ce l-ai incarcat si ti-a mancat toti banii! Si de aceea nu mai poti activa optiunea.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Suna la relati cu clienti

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează