| elena1403 a întrebat:

Bună seara! Am o problemă cu telefonul meu. Am un Nokia Lumia 520, nu are nici 4 luni de când l-am achiziționat de la un magazin și acum nu mai funcționează. Pur și simplu încercam să transfer un fișier prin bluetooth, apoi am anulat transferul și am oprit telefonul. Apoi l-am pus la încărcat și nu face decât să vibreze și apare pe ecran doar,, Nokia,,.Pe urmă arată o baterie căreia îi pâlpâie încărcătorul. Nu îi pot face nimic. Care ar fi explicația? Menționez că nu am mai avut probleme cu el până acum. Și ce îi pot face? Se poate face ceva în legătură cu această problemă?

9 răspunsuri:
| Constantin_Roibu_1994_T7BK a răspuns:

Da il poti trimite in garantie si sigur se va schimba daca nu poate fi reparat din cate se pare este o eroare o defecriune din fabrica

| Anonim340 a răspuns:

Salut, si eu am exact același telefon. Iti zic șapca si eu am avut aceeași problema. Ori l-ai scăpat pe jos, ori s-a închis el. Eu zic ca ar trebui sa il lași la încărcat o zi, si dupa daca nu merge ar trebui sa te duci la un magazin la care ești in rețea (Orange, Vodafone, Cosmote...) si sa vezi acolo, eu asa am facut. Bafta

| elena1403 explică (pentru Anonim340):

Nu am treabă cu Orange...etc. E luat la liber de la Altex. Cred că azi mă duc să le fac o vizită. E vorba de baterie, cred.

| Anonim340 a răspuns (pentru elena1403):

Ai încercat sa ii scoți bateria si sa o bagi la loc?

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Poate fi vorba de o eroare de soft ( deoarece ai anulat transferul şi ai închis telefonul ), sau poate fi defectă bateria...


Poţi încerca să faci "factory reset" ( revenire la setări de fabrică ), sau "hard reset" cu una dintre metodele explicate la linkul :
http://www.hard-reset.org/......ard-reset/

http://factory-reset.blogspot.ro/2013/10/nokia-lumia-520-hard-reset.html

http://www.hard-reset.com/nokia-lumia-520-hard-reset.html

ATENŢIE : prin factory reset se ŞTERG toate datele personalizate ( agendă/contacte, aplicaţii/jocuri, parole, etc. ) instalate/modificate după ieşirea din fabrică...

Sau, duci telefonul la un Service.


Toate cele bune.

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nu-ti bate capul! acum mi s-a stricat si mie monitorul. Mai avea o luna de garantie. L-am trimis in service si nu l-au putut repara. Mi-au dat altul. Vezi ca cei 2 ani de garantie trebuie sa porneasca din ziua in care ti l-au schimbat.

| elena1403 explică (pentru Anonim340):

Da. am pus alta si functioneaza

| elena1403 explică (pentru bursuc001):

Nu e de la soft. e de la baterie. nu am sa stau 2 saptamani fara el. si imi voi lua una noua. mai intai le dau mail celor de la Bucuresti sa le spun ceva de bine, ca la telefon nu raspund(desi pe cutie spun ca trebuie sunat in cazul in care pateste ceva telefonul). vrei telefon nou? se strica bateria dupa nici 4 luni!

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns (pentru elena1403):

Mda, asta este sad
Din păcate, aşa sunt piesele din telefoanele făcute pentru noi...

O zi frumoasă.